راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نحوه خرید بلیت اتوبوس بین شهری از طریق اپلیکیشن تاپ

سیستم بلیت‌ فروشی اینترنتی این امکان را فراهم کرده تا مسافران بتوانند از طریق سایت‌های اینترنتی و یا اپلیکیشن‌ها اقدام به خرید بلیت کنند. اپلیکیشن تاپ یکی از راه‌هایی است که از طریق آن می‌توانید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس را به صورت آنلاین تهیه کنید. در ادامه با نحوه خرید بلیت اتوبوس از طریق اپلیکیشن تاپ آشنا خواهید شد.

اپلیکیشن تاپ را می‌توانید از طریق اپ‌استور و گوگل‌پلی و کافه بازار دانلود کنید.

 ببینید: همه چیز درباره اپلیکیشن تاپ

۱- گزینه «بلیت اتوبوس» را در منوی اپلیکیشن تاپ انتخاب کنید.

۲- در قسمت مبدأ، «مبدأ و پایانه» و در قسمت مقصد «استان و شهر» مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس اطلاعات ستون‌های نمایش داده شده را کامل و روی گزینه «جست‌وجوی بلیت» کلیک کنید.


۳- در صفحه جدید، نام شرکت تعاونی، قیمت بلیت، ساعت حرکت و تعداد صندلی‌های خالی اتوبوس‌ها نمایش داده شده است که بعد از بررسی اطلاعات باید یکی از اتوبوس‌ها را انتخاب کنید.


 اگر می‌خواهید گزینه‌ها بر اساس نام شرکت تعاونی و قیمت موردنظرتان به ترتیب نمایش داده شود به ترتیب گزینه «فیلتر کردن» و «مرتب‌سازی» را لمس کنید.
۴- سپس در پلان اتوبوس محل صندلی خود در اتوبوس را انتخاب و روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.


۵- بعد از وارد کردن نام مسافر، اطلاعات مربوط به بلیت انتخابی را بررسی و برای ادامه گزینه «تأیید و پرداخت» را انتخاب کنید. در این مرحله می‌توانید در صورت داشتن کد تخفیف آن را در قسمت مربوطه وارد کنید.


 نام مسافر را به صورت کامل وارد کنید. در ترمینال مبدأ بلیت به نام مسافری که در این صفحه وارد شده، صادر خواهد شد.
۶- پس از پرداخت هزینه رسید تراکنش برای شما نمایش داده می‌شود. با لمس کردن گزینه دانلود می‌توانید فایل PDF بلیت را بر روی تلفن همراه خود ذخیره کنید. با مراجعه به ترمینال مبدأ و ارائه اطلاعات بلیت خریداری شده می‌توانید نسخه چاپی آن را دریافت کنید.

.

اطلاعات بلیت‌های خریدای شده کجا ذخیره می‌شود؟

۱- آیکون بالای صفحه اول اپلیکیشن را لمس و گزینه «لیست تراکنش‌ها» را انتخاب کنید.

۲- در صفحه جدید با لمس کردن گزینه «همه تراکنش‌ها» و انتخاب یکی از گزینه‌های بلیت اتوبوس، قطار یا هواپیما می‌توانید اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.