راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعداد نصب فعال اپلیکیشن «همراه کارت» در کافه بازار از مرز یک میلیون عبور کرد

پس از آنکه اپلیکیشن همراه کارت در بهمن‌ماه سال گذشته موفق شد به بیش از یک میلیون دانلود در گوگل‌پلی برسد، حالا بار دیگر میلیونی شده و این‌ بار توانسته از مرز یک میلیون نصب فعال در کافه بازار نیز عبور کند.

همراه کارت، اپلیکیشن بانکداری الکترونیکی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا است. این اپلیکیشن قابل‌استفاده روی سیستم‌عامل‌های Android، iOS و WindowsPhone است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق کافه بازار، گوگل‌پلی، microsoft و همچنین از طریق سایت شرکت ارتباط فردا اقدام کنید.

ببینید: همه چیز درباره اپلیکیشن همراه کارت

به اعتقاد مدیران همراه کارت، شیوه‌های جذب کاربر و تبلیغات مربوط به آن باید به صورت هدف‌گیری شده انجام شود. به این معنی که بتوان اپلیکیشن را به افرادی معرفی کرد که به آن نیاز دارند. بر این اساس تبلیغات گسترده (نظیر تبلیغات تلویزیونی) اثربخشی لازم را نداشته و باعث ریزش کاربران می‌شود. علاوه بر این، به گفته مسئولین همراه‌ کارت، کیفیت محصول آن‌ها باعث شده که کاربران پس از نصب اپلیکیشن به صورت پیوسته از آن استفاده کنند.

لازم به ذکر است که همراه کارت با میانگین امتیاز ۶/۴ در کافه بازار و گوگل‌پلی، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های انتقال پول در دسته اپلیکیشن‌های مالی و بانکی در استورهای اندرویدی است. علاوه بر این، همراه کارت بیش از یک سال است که در رده اول اپلیکیشن‌های مالی ایرانی در گوگل‌پلی قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.