راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمت گشایش اعتبار اسنادی بانک پاسارگاد، با هدف تکمیل زنجیره اعتماد میان طرفین قرارداد راه‌اندازی شد

بانک‌پاسارگاد با ارائه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی ضمن اعتمادسازی میان طرفین قرارداد کلیه شرایط لازم برای انجام معامله بدون ریسک را برای خریداران و فروشندگان داخلی فراهم می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد ضمن اعلام این خبر گفت: «انجام معامله بین خریدار و فروشنده در فضای قابل اعتماد و بدون ریسک، امری بسیار مهم در فعالیت‌های تجاری و اقتصادی است که با ارایه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی توسط بانک پاسارگاد محقق شده‌ است.»

او ادامه داد: «خریداران با بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند از مزایایی نظیر تأمین کالا یا مواد اولیه با حداقل نقدینگی، دریافت اعتبار با کارمزد کمتر از تسهیلات، و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجرای کامل تعهدات توسط ایشان برخوردار شوند. فروشندگان نیز ضمن اعتماد به خریدار از دریافت کامل مبلغ قرارداد فروش، اطمینان حاصل می‌کنند.»

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در خصوص ویژگی‌های این خدمات تصریح کرد: «تسهیل مبادلات تجاری، انعطاف‌پذیری متناسب با نیاز مشتری، کارمزد گشایش به مراتب کمتر از سود تسهیلات، اطمینان از پرداخت وجه و توجه به کیفیت کالای مورد معامله از ویژگی‌های این خدمات هستند.»

رفیعی در پایان خاطرنشان کرد: «گشایش اعتبار اسنادی داخلی یکی از خدمات ارایه‌شده در طرح بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد است. اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی از دیگر خدمات این طرح هستند که به‌منظور کمک به افزایش تولید و اشتغال‌آفرینی ارایه می‌شوند.»

گفتنی است مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و سیستم دریافت نظرها در سایت آماده ارایه مشاوره و پاسخگویی به مشتریان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.