راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعداد کاربران سامانه «بام» از مرز سه‌ونیم میلیون نفر عبور کرد

بام (سامانه بانکداری الکترونیکی بانک ملی ایران) بعد از حدود سه سال و نیم آغاز فعالیت خود، توانست بیش از سه میلیون و 535 هزار نفر را به خود جذب کند. در این سامانه امکان ارائه خلاصه حساب، صورت حساب، محاسبه اقساط تسهیلات، محاسبه سود سپرده‌ها، پروفایل مشتری، پرداخت قبض، انتقال پول و مدیریت مالی شخصی فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بام سازمانی، ویدئو بام و انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا» از امکانات این سامانه است.

 

نگاهی به امکانات سامانه بام

ارائه خدمات ارزی یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های حوزه خدمات بانکی است، از این رو خدمات ارزی سامانه بام بانک ملی با هدف پوشش فرایندهای مرتبط با خدمات ارزی، تسهیل فرایند ارائه خدمات به مشتریان و افزایش دسترس‌پذیری مشتریان به اطلاعات، پیاده‌سازی شده است.

ببینید: سامانه «بام ارزی» بانک ملی ایران چه خدماتی ارائه می‌دهد؟ / امکان ارائه گواهی تمکن مالی

با توجه به اهمیت ویژه مشتریان علی‌الخصوص سازمان‌های بزرگ که عموما به صورت چند شرکتی و هلدینگ مدیریت می‌شوند و نیاز به خدمات خاص بانکداری جهت کنترل و مدیریت یکپارچه منابع مالی و امور بانکی خود دارند، ارائه بسترها و سرویس‌های خاص نرم‌افزاری به این گروه از مشتریان بانک ملی ضروری است؛ جهت مرتفع کردن این نیاز بام سازمانی بانک ملی ایران (اینترنت بانک سازمانی) به نحوی که پل ارتباطی سازمان و بانک را فراهم آورد، طراحی و پیاده‌سازی شده است.

ببینید: اینترنت بانک سازمانی بانک ملی (بام) چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه شبکه‌های ارتباطی مشتریان ترجیح می‌دهند، به جای حضور فیزیکی و صرف وقت در شعبه، خدمات غیرحضوری را به صورت ۲۴×۷ دریافت کنند. در این راستا بانک ملی ایران در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری و در جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان، محصول بانکداری ویدئویی را در اختیار مشتریان قرار داده است.

ببینید: بانک ملی ایران در راستای ارائه خدمات غیرحضوری محصول بانکداری ویدئویی را ارائه می‌دهد

سامانه «بام» بانک ملّی ایران امکان انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا» را برای کاربران فراهم کرده است.

ببینید: واریز پول به حساب سایر بانک‌ها از «بام» بانک ملّی ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.