راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسل جدید دستگاه‌های پایانه فروش موبایلی Roam Data

ROAM Data، شرکت پیشرو در ارایه راهکارهای تجارت موبایلی، با ارایه سومین نسل از ابزارهای موبایل خود به نام ROAMpay G3X Swipe، نشان داد که کسب جایزه «خلاقیت در تکنولوژی» در سال 2010، تصادفی نبوده است. این کارت‌خوان جدید قادر به نصب و انجام تراکنش‌های کارتی بر روی بیش از 100 مدل مختلف تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر شخصی است.

«ویل گریلین»، مدیرعامل شرکت ROAM Data در این باره می‌گوید «G3X جدیدترین محصولی است که روانه بازار کرده‌ایم. اما برنامه‌های ما برای سال 2012 به این محصول ختم نمی‌شود. ارایه کارت‌خوان‌های دارای قابلیت NFC و منطبق با EMV برای پشتیبانی از انواع راهکارها از پرداخت موبایلی گرفته تا برنامه‌های تخفیف و وفاداری و کیف پول الکترونیک، از اهداف ما در سال جاری است.»

کارت‌خوان G3X بسیار سبک و سازگار با گوشی‌های iPhone، مدل‌های متنوعی از گوشی‌های BlackBerry و انواع برندهای دارای سیستم‌عامل آندرویید است. این کارت‌خوان از طریق پورت 3.5 میلیمتری هدست به گوشی وصل شده و با کشیدن نوار مغناطیسی کارت انجام تراکنش را امکان‌پذیر می‌سازد. همچنین سیستم رمزنگاری end-to-end استفاده شده در این کارت‌خوان از اطلاعات حساس دارندگان کارت محافظت می‌کند.

استراتژی شرکت در مورد این محصول عدم فروش مستقیم آن به پذیرندگان و همکاری با شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات پرداخت است. از این رو شرکت امکان ارایه محصول با برند مشترک یا ارایه بدون نام محصول به‌منظور درج برند شرکت ارایه‌دهنده خدمات پرداخت را برای شرکای تجاری خود فراهم کرده است.

طیف راهکارهای ارایه‌شده توسط شرکت ROAM Data با هدف جایگزینی پایانه‌های فیزیکی فروش و پورتال‌های مجازی تجارت الکترونیک با پرداخت موبایلی از طریق ترکیبی از نرم‌افزار، سخت‌افزار و خدمات طراحی شده‌اند. این راهکارها شامل دستگاه کارت‌خوان، نرم‌افزار پرداخت، لوازم جانبی، تکنولوژی امنیت اطلاعات و خدمات پشتیبانی هستند. از این کارت‌خوان، تاکنون حدود 450 هزار دستگاه به سراسر جهان ارسال شده است.

منبع: ايران كيش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.