راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صاپ؛ اپلیکیشن بانک صادرات چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

بانک صادرات ایران هفتم اسفند 1397 اقدام به تولید و معرفی نرم‌افزار موبايلي خود موسوم به «صاپ» برای ارائه خدمات مبتني‌ بر کارت کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان و کاربران 11 بانک بزرگ کشور از خدمات اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران استفاده می‌کنند و شرایط برای بهره‌مندی از خدمات این نرم‌افزار در حوزه پرداخت برای آنها فراهم شده است.

با اضافه شدن خدمات گردشگری به این اپلیکیشن، با اتصال به سامانه «با هم‌رو»، امکان رزرو بلیط هواپیما با پشتیبانی ۲۴ ساعته، قطار، هتل‌های داخلی و خارجی، پرداخت بیمه مسافرتی و پرداخت عوارض خروج از کشور فراهم است. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان از خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا نیز استفاده کرد. خرید آنلاین بیمه نیز از دیگر خدمات جدید «صاپ» است.

با افزوده‌شدن این خدمات جدید به خدمات قبلی این اپلیکیشن، تعداد خدمات قابل ارائه توسط «صاپ» به ۱۵ خدمت در قالب پرداخت‌های موبایلی افزایش یافته است.

خدمات دیگری که این سامانه ارائه‌ می‌دهد انتقال وجه کارت‌به‌کارت از مبدأ بانک‌صادرات ایران و سایر بانک‌ها، خرید و صدور بیمه‌نامه آنلاین (بدون نیاز به حضور در دفاتر نمایندگی بیمه)، خرید شارژ مستقیم / بسته اینترنتی بدون محدودیت مبلغ، پرداخت قبوض خاص/ سازمانی، پرداخت قبوض خدمات عمومی، پرداخت قبض موبایل به صورت مستقیم، رویت گزارش تراکنش‌ها، انجام امور نیکوکاری، رویت گردش کارت (حداکثر صد تراکنش آخر طی 3 ماهه اخیر)، امکان ثبت و نگهداری تراکنش‌های پرکاربرد در لیست «محبوب من»، مدیریت پروفایل مشتری از طریق فهرست تنظیمات، خدمات گردشگری، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، خدمات پس از فروش سایپا و صدور بیمه‌نامه آنلاین است.

عملیات فعال‌سازی این سامانه بدون نیاز به مراجعه و فعال‌سازی توسط شعبه بوده و از طریق درج شماره تلفن همراه توسط مشتری و ارسال کد فعال‌سازی پیامکی به او، فعال می‌شود. سامانه صاپ از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت با سیستم‌های عامل اندروید و iOS، پشتیبانی می‌کند. برای دانلود این نرم‌افزار می‎‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

11 دیدگاه
  1. بهروز می‌گوید

    سلام، سوال اول در مورد تراکنش پر کاربرد است. معمولا وقتی به کارتی مبلغی واریز میشه در پایان سوال میشه ایا در لیست تراکنش پر کاربرد قرار بگیره؟ که این مورد در فرم ابزار موجود نیست و در بخش ایتم ترانه پر کاربرد هم پیام موردی یافت نشد میاد.
    مورد بعدی در خصوص پرداخت قبض از طریق گزینه بارکد که شماره پرداخت و … نشان میده ولی در ادامه عملیات خطا نشان میده.
    مورد بعدی در خصوص واریز از طریق شبا است که گزینه ای موجود نیست. ایا این نام ابزار واریز شبا ندارد؟
    من به تازگی این نام ابزار را نصب کردم که این ۳ مشکل را نشان مشاهده کردم لطفا در این خصوص راهنمایی و یا مشکل را حل نمایید. منتظر پاسخ شما هستم ممنون

    1. لیلا می‌گوید

      با سلام واقعا خسته نباشید..خواهشمندم توضیح بفرماین چه اتفاقی افتاده که تازگی بیشتر از یکبار نمیشه با این برنامه صاپ تراکنش کارت به کارت داشت و حتی برداشت از atm بانک صادرات همینطور شده ؟! امروز فقط ۷۰ تومن شارژ خونمو کارت به کارت کردم حالا هر رقم دیگه میزنم برنامه جواب سقف تراکنش بیش از حد میده دیروز هم از عابر خود صادرات امتحان کردم همین داستان بود !! بنده کارمندم حقوقم از این بانک پرداخت میشه.!! یعنی واقعا مردم آزاری به چی میگن ..والا صد رحمت به خدمات بانکهای دیگه..

      1. رضا می‌گوید

        با سلام و احترام
        تراکنشهای بالای 100 هزار تومان نیاز به رمز دوم پویا دارد
        با مراجعه به خودپرداز صادرات و از منوی سایر خدمات رمز دوم پویای کارت خود را فعال کنید.
        مسیر دقیق فعالسازی رمز پویا به شرح زیر است :
        سایر خدمات — عملیات رمز یکبار مصرف — فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف — SMS
        — موبایل را وارد کنید (موبایل باید در سیستم بانک ثبت شده باشد ) — OK
        دستگاه خودپرداز به شما یه چاپ میده
        کد فعالسازی رو به سرشماره 3000940 پیامک کنید تا رمز دوم پویا فعال شود
        دقت کنید که کد فعالسازی رو با حروف بزرگ وارد و ارسال کنید.

  2. محمد حسن گرجی زاده می‌گوید

    سلام انشاالله که جواب خواهید داد
    فرق شام با ریما چیست ؟

  3. بارون می‌گوید

    سلام ،مت میخوام از این اپ در خارج از کشور استفاده کنم ،چرا رمز دوم روی اپ نمیاد وبصورت پیامکی فرستاده میشه ورومینگ میخوره.

  4. کامران می‌گوید

    من میخوام کارت به کارت کنم میگه مبلغ در خواستی بیش از حد مجاز است هر مبلغی هم میزنم اینو میگه حتی ۱۰هزار تومان بعد حساب رو هم شارژ کردم از کارتم ۹۰هزار برداشت من چیکار کنم الان خیلی برنامه مسخره ایه

  5. کامران می‌گوید

    من میخوام کارت به کارت کنم میگه مبلغ در خواستی بیش از حد مجاز است هر مبلغی هم میزنم اینو میگه حتی ۱۰هزار تومان بعد حساب رو هم شارژ کردم از کارتم ۹۰هزار برداشت من چیکار کنم الان خیلی برنامه مسخره ایه

  6. محمدرضا نظریان می‌گوید

    آیا بوسیله اپلیکیشن صاپ میتوان ب رمز پویا یا یکبار مصرف بانک صادرات دست یافت ؟؟
    یعنی دیگه ب بانک صادرات مراجعه نکنیم ، و از طریق برنامه صاپ دانلود شده در گوشی رمز پویا رو بدست بیاورم؟؟؟
    خواهش میکنم راهنمای لازم رو مبذول فرمایید
    ممنون ومتشکرم

  7. امیرمسعود علیپور سروری می‌گوید

    کیف پول و شارز کردم ۶۰۰ تومن الان ۴ ماه نمتونم برداشت کنم زنگ زدم پشتیبانی کیف پول شمارش تو صاپ هست ۷ بار تماس گرفتم ۷ تا شماره جداگانه دادان مثل توپ فوتبال این به اون پاس میده اون به این هیشکی جواب درست و حسابی نداده که پول ما هپلو شده یا پس میدن؟ برنامه آپدیت کردم پاک کردم از اول زدم ۱۰۰ برداشت زدم تا میخای برداشت و بزنی برنامه از کار میفته اصلا پشتیبانی ندارن کسی هم جواب گو نیس خلاصه مواظب باشین در ضمن کسی راحلش و میدونه به من هم بگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.