راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در نخستین جشنواره تاکسیرانی تهران از رانندگان برتر تاکسی تجلیل شد / تومن به‌عنوان حامی جشنواره در این مراسم حضور دارد

نخستین جشنواره تاکسیرانی تهران 7 اردیبهشت آغاز شده و تا 13 اردیبهشت ادامه دارد. در افتتاحیه این جشنواره پیروز حناچی، شهردار تهران، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، بهاره آروین، عضو شورای شهر تهران، محسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، علیرضا قنادان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی، پروانه مافی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شهر تهران و سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا به سخنرانی پرداختند و جمعی دیگر از مسئولان و شرکت‌های پرداخت الکترونیک نیز در این مراسم حضور داشتند. یکی از شرکت‌های حاضر در این مراسم تومن بود که به همین مناسب از حضور این شرکت در جشنواره و روند برگزاری آن با رضا اسماعیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار تومن گفت‌وگو کردیم.

 

رونمایی از سه محصول شرکت تاکسیرانی و تجلیل از راننده‌های برتر

اسماعیلی با اشاره به اینکه جشنواره تاکسیرانی تهران چند محور داشت، گفت: «یکی از اهداف این محورها تجلیل از راننده‌های برتر در حوزه‌های مختلف مانند پرداخت الکترونیکی، خدمات رسانی در خطوط تاکسیرانی، و حمل و نقل اینترنتی بود. به‌عنوان مثال در حوزه پرداخت الکترونیک از شرکت‌های فعال در این زمینه خواستند که راننده‌های پر تراکنش خود را معرفی کنند و از بین آنها نیز شرکت تاکسیرانی از پنج نفر آنها تجلیل کرد. محورهایی که از رانندگان تجلیل شد عبارت بود از حمل و نقل مدرن (اینترنتی)، توسعه پرداخت الکترونیکی، خدمات‌رسانی در خطوط تاکسیرانی، سفیر فرهنگی و خدمت، ایثار و انسان دوستی.

او در ادامه افزود: «بعد از تجلیل از راننده‌ها در این مراسم شرکت تاکسیرانی از سامانه هوشمند رصد کردن تاکسی‌ها در سطح شهر رونمایی کرد. این سامانه، تعداد سفرها و تاکسی‌های فعال را در هر منطقه تعیین می‌کند. باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران نیز از دیگر محصولاتی بود که شرکت تاکسیرانی در این جشنواره رونمایی کرد. معرفی و رونمایی مجموعه کتاب شامل سیاست‌ها و برنامه ریزی حمل و نقل دربستی اینترنتی، فرصت‌ها و چالش‌های جذب خدمات اینترنتی در آمریکا، اتحادیه اروپا و آسیا، مبانی حقوقی مرتبط با حمل و نقل دربستی اینترنتی، بررسی اثرات خدمات حمل و نقل اینترنتی در تهران از برنامه‌های دیگر این جشنواره بود.»

 

استقبال از تومن توسط رانندگان به دلیل ارائه سرویس تسویه حساب منظم راضی‌کننده بود

مدیر توسعه کسب‌وکار تومن با بیان اینکه در این جشنواره که یک هفته به طول می‌انجامد، هر روز از آن به یک حوزه‌ای اختصاص دارد، توضیح داد: «به‌طور مثال یک روز از آن به حوزه سلامت اختصاص دارد که به راننده‌های تاکسی در آن روز خدمات حوزه سلامت می‌دهند. روز دیگر به حوزه فناوری و نوآوری اختصاص دارد که در آن روز از پایان نامه‌های دانشگاهی مرتبط حمایت صورت می‌گیرد.

تومن در این جشنواره به عنوان یکی از حامیان مراسم غرفه داشت و در سالن به معرفی محصول و ثبت نام رانندگان پرداخت. اسماعیلی در این باره اشاره کرد: «به دلیل همکاری تومن با 12 بانک بزرگ کشور و ارائه سرویس تسویه حساب منظم با رانندگان، استقبال از این اپلیکیشن برای رانندگان جدید خوب بود و مراجعه‌کنندگان زیادی داشتیم. موضوع تسویه حساب به‌موقع و منظم از ارکان اصلی سرویس پرداخت الکترونیک است و در کنار طرح‌های تشویقی می‌تواند تأثیر به‌سزایی در جذب راننده داشته باشد. برگزاری چنین مراسم‌هایی می‌تواند در میان رانندگان تاکسی و مسئولین شهری همدلی بیشتری ایجاد کند و سطح مشارکت آنها را در ارائه سرویس‌های مدرن به شهروندان افزایش دهد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.