راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سیتی بانک امکان تایید هویت بیومتریک را برای مشتریان آسیا اقیانوسیه فراهم کرده است

مشتریان بانک آمریکایی سیتی بانک در کشورهای آسیایی مانند چین، هند، سنگاپور، تایلند و ویتنام اکنون می‌توانند از اثر انگشتشان یا تشخیص چهره برای دسترسی به سرویس سیتی دایرکت بی (CitiDirect BE) استفاده کنند.

اپلیکیشن موبایلی سیتی دایرکت بی، پلتفرم بانکداری دیجیتال سیتی برای سازمان و موسسات است. این سرویس ابتدا برای تعداد محدودی از مشتریان در منطقه آسیا اقیانوسیه در سال 2018 راه‌اندازی شد و به آنها تجربه بانکداری امن و ساده‌تری را ارائه می‌داد و از طریق آن کاربر می‌توانست کارهای بانکی خود مانند انجام پرداخت، مشاهده مانده حساب و غیره را انجام دهد.

راهکار بیومتریک این سرویس، امکان تایید هویت در عرض چند ثانیه را فراهم می‌کند و به‌عنوان یک روش جایگزین برای دسترسی به حساب‌ها قرار داده شده است.

پیش از اضافه شدن این قابلیت، کاربران باید از یک توکن دیجیتالی مبتنی بر اپلیکیشن به نام MobilePASS یا توکن‌های فیزیکی برای صدور رمز عبور و دسترسی به حساب‌هایشان استفاده می‌کردند.

سرویس سیتی دایرکت بی در حال حاضر در 95 کشور در سراسر دنیا فعال است و با 26 زبان مختلف و دارا بودن بیش از 135 ارز متفاوت به افراد خدمت‌رسانی می‌کند.

منبع: The Paypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.