راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت کاسپین با هدف معرفی پنج محصول خود، در دوازدهمين نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، حضور خواهد داشت

سامانه بانكداري باز، سامانه بیگ دیتا، بلاک‌چین، سامانه مديريت منابع سازماني (ERP) و سامانه جامع متمركز بانكي لوتوس، محصولاتي هستند كه توسط شرکت کاسپین در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ارائه مي‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، این شرکت، با هدف توسعه بازار و معرفی محصولات خود به حاضران در صنعت بانکداری، در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حاضر شده است.

سامانه بانكداري باز، سامانه بیگ دیتا، بلاک‌چین، سامانه مديريت منابع سازماني (ERP) و سامانه جامع متمركز بانكي لوتوس،از جمله محصولات شرکت کاسپین هستند که در این رویداد معرفی می‌شود. علاوه بر آن، خدمات اين شركت در زمينه نگهداری زیرساخت و همچنين طراحی، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی مراکز داده نيز از دیگر فعالیت‌های شرکت كاسپين است که به حاضران در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

همچنین برگزیدگان رویداد اینوباش نیز در این نمایشگاه معرفی و جوایز آنان اهدا خواهد شد.

رویداد «اینوباش» به‌منظور شناسایی و جذب ایده‌های خلاق، زمستان 97 در فضای دانشگاهی کشور برگزار شد. جوایز نفیسی به نفرات اول تا سوم این رویداد اهدا می‌شود و به 9 تیم هم لوح یادبود اهدا می‌شود. همچنین تیم‌های برتر علاوه بر دریافت جوایز نقدی، به‌منظور توسعه محصول و تجاری‌سازی مورد حمایت شرکت کاسپین قرار می‌گیرند.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، دوم تا پنجم اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه کاسپین، به سالن ۳۸b غرفه ١٣ مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.