راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ای‌بی سرویس گوگل‌پی را به‌عنوان گزینه جدید پرداختش معرفی کرد

ای‌بی (Ebay) سرویس پرداخت گوگل‌پی را به‌عنوان گزینه جدید پرداختی پلتفرم بازارش معرفی کرده و به گفته شرکت ای‌بی، این کار در راستای برنامه شرکت جهت ارتقا و بهبود تجربه پرداخت مدیریت‌شده با گزینه‌های بیشتر صورت گرفته است.

براساس یک پست وبلاگی منتشرشده، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن سرویس پی‌پل هم به گزینه‌های پرداختی خود است.

از ماه آوریل، کاربران گوگل‌پی می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن و از طریق دسکتاپ یا موبایل، از فروشندگانی که در برنامه پرداخت‌های مدیریت‌شده شرکت کرده‌اند، خرید کنند.

مصرف‌کنندگانی هم که از کیف پول دیجیتال گوگل‌پی استفاده می‌کنند، صرف نظر از اینکه از چه سیستم عامل یا دستگاهی استفاده می‌کنند، می‌توانند مراحل خریدشان را روی دسکتاپ کامل کنند.

الیسا کات‌رایت معاون بخش پرداخت‌های جهانی، صورت‌حساب و ریسک در ای‌بی می‌گوید: «گوگل‌پی امکان پرداخت آنلاین سریع، ساده و امن را برای کاربران فراهم می‌کند. ارائه گوگل‌پی به‌عنوان یک شیوه پرداختی در ای‌پی، گام مهم دیگری در راستای ارائه گزینه‌های بیشتر پرداختی و تجربه‌ای به سوی اولویت‌های شخصی مشتریان است.»

تجربه پرداخت مدیریت‌شده ای‌بی به مشتریان اجازه می‌دهد تا بدون اینکه از پلتفرم خارج شوند، پرداختشان را انجام دهند و به خوبی هم به این نکته واقف است که استفاده از کیف پول‌های دیجیتال، روش مطلوب و موفق پرداختی میان خریداران میلنیال است.

منبع: Mobile payments today

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.