راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی سامسونگ از کیف پول ارزهای رمزنگاری‌شده و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز برای گلکسی اس10

شرکت سامسونگ به‌تازگی کیف پول ارزهای رمزنگاری‌شده‌ای برای جدیدترین محصول خود، تلفن‌های هوشمند گلکسی اس10 رونمایی کرد.

براساس گزارشات منتشرشده این کیف پول بلاکچینی سامسونگ در حال حاضر صرفا برای ارز اتر و توکن‌های مبتنی بر اتریوم ERC20 سازگار است و فعلا خبری از پشتیبانی از ارز بیت‌کوین نیست.

علاوه بر این، این کیف پول در زمان راه‌اندازی از چهار اپلیکیشن غیرمتمرکز (dapps) پشتیبانی می‌کند؛ ازجمله پلتفرم رمزنگاری‌شده بازی انجین (Enjin)، اپلیکیشن آرایشی و بهداشتی کازمی، پلتفرم رمزنگاری‌شده کریپتوکیتیتز (CryptoKitties) و سرویس پرداخت پذیرنده کوین‌داک (CoinDuck)

این کیف پول رمزنگاری‌شده را می‌توان از گلکسی استور سامسونگ و فقط برای تلفن‌های گلکسی اس 10 دانلود کرد البته گویا این شرکت قصد دارد در آینده این سرویس را به دستگاه‌ها و ارزهای رمزنگاری‌شده بیشتری توسعه و گسترش دهد.

سامسونگ پیشتر هم اعلام کرده بود که قصد ارائه ذخیره‌سازی کلیدهای خصوصی رمزنگاری‌شده را در رده محصولات اس 10 خود دارد. کمی بعد سامسونگ اولین جزئیاتش را درباره راهکار ذخیره‌سازی منتشر کرد و مشخص شد که دارای سه ویژگی ازجمله پرداخت به پذیرندگان، امضاهای دیجیتال و ذخیره‌سازی و انتقال ارزهای رمزنگاری‌شده هستند.

همچنین از طریق اپلیکیشن غیرمتمرکز کوین‌داک، کاربران می‌توانند فرایند پرداخت به پذیرنده را هم به‌آسانی انجام دهند به این ترتیب که در این اپلیکیشن‌ غیرمتمرکز، کاربران می‌توانند مقدار مبلغ پرداختی را وارد کنند، از کد کیوآری که به‌صورت آفلاین یا آنلاین ارائه‌دهنده آدرس کیف پول پذیرنده است، دکمه «پذیرش» را فشار دهند و پرداخت موردنظرشان از طریق کیف پول سامسونگ انجام می‌شود.

به گفته چین پارتنرز، شرکت مادر کوین‌داک؛ از آنجایی که کپی کردن آدرس کیف پول پذیرنده و وارد کردن آن به کیف پول شخصی کار چندان رضایت‌بخشی نبود، به همین خاطر، این شرکت به طور قابل توجهی قابلیت استفاده و کاربردپذیری کوین‌داک و کیف پول بلاکچین سامسونگ را بهبود بخشیده است.

منبع: Coindesk

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.