راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

 رییس ستاد معاینه فنی: همکاری ما با سرویس‌های ارائه کننده حمل و نقل آنلاین ادامه دارد

حسینی منش، رییس ستاد معاینه فنی در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت کنترل خودرو قبل از سفرهای نوروزی گفت: «میزان مراجعه سالانه به این مراکز رقمی در حدود ۳ میلیون است و با وجود ۵۴ خط معاینه فنی ظرفیت تست ۷ هزار و ۵۰۰ مراجعه در روز وجود دارد.»

به گزارش دیجیاتو، حسینی منش درباره نوبت گیری آنلاین از مراکز معاینه فنی گفت: «از زمان راه اندازی سیستم نوبت‌گیری آنلاین تاکنون روزانه به طور متوسط ۲ هزار ثبت نام به صورت آنلاین انجام شده است.»

او در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه برخی نوبت‌دهی‌ها در زمان تعطیل بودن مراکز به مراجعان اعلام شده بود، توضیح داد: «قطعا این روند با اختلالاتی همراه بوده است. به عنوان مثال بعد از آنکه مرکز نوبت را به صورت آنلاین برای کاربر رزرو کرده بود، همکاران ما در پلیس راهور باید اطلاعات جدید را از سیستم‌های ما برداشت کرده و سیستم سیمفا را به روز کنند و در نتیجه همین تداخل زمانی، مراکز بسته بودند. البته این موارد مورد بررسی قرار گرفت و برای مراجعان زمان دیگری در نظر گرفته شد.»

همکاری با سرویس‌های ارائه کننده حمل‌ونقل آنلاین برای تست خودروهای آنها موضوعی است که چند ماه قبل هم اتفاق افتاد و اسنپ به رانندگان ناوگان خود که برگه معاینه فنی نداشتند مهلت داد تا تست معاینه فنی را انجام دهند. رببیس ستاد معاینه فنی درباره ادامه این روند توضیح داد: «با توجه به اینکه قرار است قانون تجدید معاینه فنی سالانه برای خودروهای پرتردد حتی تاکسی‌های اینترنتی به صورت جدی مورد بررسی قرار بگیرد و احتمالا تصویب شود، قطعا همکاری ما با سرویس‌های ارائه کننده حمل و نقل آنلاین ادامه دار خواهد شد.»

انجام تست معاینه فنی قبل از سفرهای نوروزی موضوع دیگری بود که ربیس ستاد معاینه فنی تهران به آن تاکید کرد. به گفته او این مراکز تا بیست و نهم اسفندماه با ۵۴ خط به صورت دو شیفت و در مرکز بیهقی ۲۴ ساعته فعال هستند و به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند. پس از آن مراکز در روزهای تعطیل مراکز به صورت شیفت‌بندی شده آماده به کار خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.