راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صحبت‌های مدیرعامل مایکروسافت و مرسدس بنز درمورد تغییر و تحول در کنگره موبایل بارسلون

درهم آمیختن برخی فناوری‌های مهم مانند هوش مصنوعی، اتصالات، کلود و بیگ دیتا موجب ایجاد صنعت و اقتصادی ساختارشکن و پویا شده است که به آن انقلاب صنعت چهارم می‌گویند و هیچ صنعت و شرکتی نیست که تحت تاثیر این پارادایم جدید قرار نگیرد.

در سخنرانی‌های انجام‌شده در روز اول کنگره موبایل بارسلون 2019، مدیرعامل دو شرکت بزرگ و شناخته‌شده دنیا، مایکروسافت و مرسدس بنز درباره «هنر و علم بازطراحی» صحبت کردند. در این برنامه ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت و دیتر زتچ مدیرعامل مرسدس بنز درباره اینکه تکنولوژی و همکاری قوی و سازنده چطور می‌تواند منجر به موفقیت‌های کسب‌وکاری شود بحث و گفت‌وگو کردند.

آنها همچنین درس‌هایی را به اشتراک گذاشتند که از همکاری در کنار یکدیگر برای ایجاد تغییر و تحول در سازمان و صنعت خودشان کسب کرده بودند. درواقع این دو مدیرعامل هم از تجربیاتشان و هم از چالش‌هایی که کسب‌وکارشان در عصر دیجیتال با آن مواجه شدند گفتند.

دیتر زتچ در صحبت‌هایش از این گفت که صنعت خودروسازی را می‌توان با وجود ورود و ظهور مفاهیم مختلفی ازجمله اتصالات، خودگردانی، تغییر به سمت  قدرت الکترونیک و رشد پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری رفت‌وآمدها به شیوه جدیدی بازتعریف کرد.

مدیرعامل مرسدس بنز در ادامه صحبت‌هایش گفت: «می‌دانیم که تا ده سال آینده این صنعت، صنعت کاملا متفاوتی خواهد بود. علاوه بر رقبای کنونی که داریم، رقبای جدیدی هم به این صنعت اضافه می‌شوند و اگر ما همان شیوه‌ای را که تاکنون انجام می‌دادیم در پیش بگیریم مطمئنا از بین خواهیم رفت.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.