از اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران رونمایی شد

از اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران رونمایی شد

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)، در مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و تعدادی از بانوان همکار، از اپلیکیشن «صاپ» در بانک صادرات ایران رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، براي استفاده از خدمات این اپلیکیشن که به‌منظور رفاه بيشتر مشتريان و عموم هموطنان در استفاده از خدمات پرکاربرد مبتني‌ بر کارت، ارائه‌شده، کافي است با مراجعه به سایت این بانک، آخرين نسخه نرم‌افزار برای هر دو سیستم عامل Android و iOS را بر روی تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت دريافت، نصب و به‌راحتی با عضويت و ثبت‌نام در سامانه، از خدمات آن بهره‌‎مند شد.

اين سامانه اولين اپليکيشن ارائه‌دهنده خدمات کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ايران (بعد از موبايل بانک) به ساير بانک‌ها است و تنها سامانه‌ای است که صدور آنلاين بيمه‌نامه به‌صورت مستقيم را ارائه می‌کند.

لازم به ذکر است عمليات فعال‌سازي سامانه به‌راحتی و بدون نياز به مراجعه و فعال‌سازي توسط شعبه بوده و صرفا از طريق درج شماره تلفن همراه توسط مشتري و ارسال کد فعال‌سازي پيامکي به وی، فعال مي‌شود.

سامانه صاپ از تلفن‌هاي همراه هوشمند و تبلت با سيستم‌های عامل Android و iOS، پشتيباني مي‌کند و تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکي مي‌توان فعاليت‌هاي مالي را بدون نياز به مراجعه به شعب از طريق سامانه‌اي امن با کاربري آسان انجام داد.

انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک‌هاي عضو شتاب، خريد شارژ آنلاین/ بسته اينترنتي، فروش شارژ به‌صورت درون‌بانکی، پرداخت به حساب سازمان‌های خیریه و نیکوکاری، پرداخت قبوض، پرداخت قبض موبايل به‌صورت مستقيم، پرداخت قبوض سازماني، خريد بيمه‌نامه آنلاين، گردش حساب، امکان ثبت و نگهداری تراکنش‌هاي پرکاربرد در لیست محبوب من، رويت گزارش تراکنش‌ها و مديريت پروفايل مشتري از طريق منوي تنظيمات، مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده از طريق اپلیکیشن صاپ است.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/bhq7 کپی شد

26 پاسخ

  1. این اپلیکیشن هیچ به درد نمیخوره چون نمیشه باهاش کارت به کارت کرد . تو این عکسه بالا دقیقا به چیه این اپلیکیشن دارن تشویق میکنند و دست میزنند براش!!!!!

    1. مزخرفه کد اومده میگه اشتباه یا همش کد میخواد بجای برنامه قشنگتون بانکو به اپ وصل کنید همه بانک ها هستند بجز صادرات

  2. مزخرفه کد اومده میگه اشتباه یا همش کد میخواد بجای برنامه قشنگتون بانکو به اپ وصل کنید همه بانک ها هستند بجز صادرات

  3. مبلغ100هزارریال شارژ خریدم از حسابم کم شده ولی درحین اجرا خطا اعلام کرد ولی از برگشت پول بحساب خبری نیست لطفا توضیح دهید

  4. چرا صاپ با نت گوشیم کار نمیکنه ولی با وصل شدن ب ی گوشی دیگه کار میکنه فقط با وای فای کار میکنه خیلی ادیت میشم چون با نت خودم کار نمیکنه

  5. سلام
    من حساب مشترک برای حقوقم دارم تمام دسترسی هارو برا ی انتقال وجه و پرداخت قبض و خرید شارژ بسته شده
    کیف پول بدردم نمیخوره
    تکلیف من و امسال من چیه

  6. بخدا قسم صادرات مزخرفترین بانکی هست که تا حالا دیدم نه رمز پویاش خوبه و نه ریماش و صاپش.چند بار فعال کردم ریما چند روزی خوب کار میکرد یهو رمز دومی که ازش کپی میگیری میزنه اشتباه.بعد که میری عابر بانک اصلا فعال نمیشه رمزی که عابر بانک میده با رمز پیام شده میزنی بعد میگه اشتباه.برنامه صاپ هم پوستم کنده شد ولی فعال نشد.ما چقد از خودمون تعریف میکنیم که فلانیم ولی چقد از دنیا عقبیم.کاش حقوقم صادرات نبود کاش خیلی اذیت میشم

  7. ضعیف ترین بانک از لحاظ خدمات الکترونیکی دلم به همراه کارت خوش بود که اونو هم ظاهرا بانک صادرات جلوشو گرفته هرچی میزنم پیغام رمز دوم اشتباه میده.

  8. چند روزه میخوام صاپ وفعال کنم با اینکه رمز عبورم وشماره موبایل کد امنیتی رو درست وارد میکنم همش خطا میده اشتباه است،لطفن راهنمایی کنید بخدا خسته شدم

  9. بانک صادرات و تمامی فعالیت های بانکی مربوط به صادرات واقعن به درد نمیخوره – همیشه ی خدا مشکل داره – سرور جواب نمیده – بانک پاسخ گو نیست …. معلوم نیست چه غلطی میکنن هر روز ب سروراشون که هیچ وقت کار نمیکنه

  10. مزخرفترین همراه بانک، صاپ صادراته، اعصاب خرد کن، با error های بیخودی ، و کندی افتضاح
    متاسفیم که حقوقمون میاد تو این بانک

  11. سلام من ۷ساله دارم با صاپ کار میکنم نمی‌دانم با وجود ذخیره کد واژه درگوگل چرا هی کد امنیتی میخواد از کرونا به بعد از گوگل پنهانی میگرم اینطور شده لطفا کاری کنید ممنون

  12. سلام
    ۱۸ ساعت هست که صاپ دچار مشکل برقراری ارتباط شده.
    لطفا اگه مشکل فنی هست که به مشتریان خود اعلام بفرمایید.
    اگه هم اینترنتی هست که باز اطلاع رسانی و رفع مشکل بشه .
    هیچ خدمات بانکی غیر حضوری نمیشه انجام بدیم .

  13. سلام وقت بخیر،الان میخوام کارت ب کارت بزنم نمیشه ازخودصاپ میگه باید درسامانه شاپرک ثبت شود این دیگر چه ادایی هست اخه یه سری شکلک میاره جواب میدیم میگه پاسخ اشتباه دادی چن لحظه بعد تلاش کنید اینجور گارا کلا وقت گیر هست الان من الاف هستم بایه بچه کوچیک چیکارکنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی