راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت علی‌پی و یونیون‌پی از پلتفرم ارز دیجیتال بانک ژاپنی میزوهو

وام‌دهنده چینی، میزوهو بانک اعلام کرده که قصد راه‌اندازی پلتفرم ارز دیجیتال مبتنی بر تلفن هوشمند جدیدی را دارد که J-Coin Pay نام دارد که با استفاده از کدهای کیوآر می‌توان کالا خرید و انتقال پول انجام داد و تراکنش‌های دیگری را هم روی دستگاه‌های موبایل انجام داد.

سیستم J-Coin Pay با همکاری 60 موسسه مالی دیگر راه‌انداری خواهد شد و در حال حاضر هم الزامات موردنیاز از سمت خرده‌فروشی‌های عمده، رستوران‌ها و دیگر شرکت‌ها را برای مشارکت در این پروژه را دارا است.

این اپلیکیشن تلفن هوشمند به مشتریان امکان انجام پرداخت، انتقال پول بین حساب و ارسال پول به دیگر افراد را می‌دهد. همچنین این سرویس در دسترس مشتریان غیر ژاپنی هم خواهد بود.

شرکت‌های پرداخت موبایل چینی مانند یونیون‌پی و علی‌پی هم در گسترش مشارکت بین‌المللی این سرویس دخیل هستند و فعلا تمرکز این سرویس بر بازارهای آسیایی قرار دارد.

این سرویس اول ماه مارس روی سیستم‌های عامل اندروید و iOS راه‌اندازی می‌شود و در همان روز هم حساب‌های سپرده موجود در میزوهو بانک را برای استفاده از این سرویس، ثبت می‌کند؛ اما دیگر موسسات مالی که در این پروژه همکاری و مشارکت داشتند می‌توانند از 25 ماه مارس در سیستم ثبت‌نام کنند.

منبع: Mobile Payments Today

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.