راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اینوکافه، نشست تخصصی فعالان اکوسیستم کارآفرینی، 29 بهمن برگزار می‌شود

مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر، نشست تخصصی با حضور فعالان اکوسیستم کارآفرینی در قالب جشنواره‌ نوآوری و کسب‌و‌کار خواجه نصیر (اینوکاپ ۲۰۱۹) برگزار می‌کند.

اینوکافه، نشستی تخصصی با حضور فعالان اکوسیستم کارآفرینی و علاقه‌مندان ورود به این حوزه است. در این رویداد سعی می‌شود امکان شبکه‌سازی و ارتباط با مدیران و کارآفرینان برای دانشجویان و مخاطبین برنامه‌های کارآفرینی ایجاد شود.

این رویداد مختص صاحبان ایده‌های نوآورانه و طرح‌های کسب‌وکار نوپا تعریف شده تا بتوانند در کنار مهمانان، گپ و گفتی داشته باشند و در این فرصت از تجربه‏‌ها، دانش مدیریتی و تخصصی فعالان اکوسیستم کارآفرینی بهره‌مند شوند. میهمانان این رویداد جمعی از کارآفرینان، مدیران استارت‌آپ‏‌های موفق و سرمایه‏‌گذاران فعال در این حوزه هستند.

برخلاف روال معمول رویدادهای مشابه، این برنامه محوریت سخنرانی ندارد؛ بلکه محیطی فراهم می‌کند تا شرکت‌کنندگانی که ایده‌هایی برای راه‌اندازی و بهبود کسب‌وکار خود داشته‌اند، بتوانند به‌صورت مستقیم و رودررو از تجربیات و راهنمایی‌های کارآفرینان و مدیران دعوت‌شده بهره ببرند.

در اینوکافه امسال ترکیبی از مدیران کارآفرین، استارت‌آپ‌های بخش خصوصی و دولتی و نیز نمایندگان سرمایه‌گذاران این حوزه شرکت خواهند کرد.

این رویداد، دوشنبه 29 بهمن‌ماه از ساعت 12 تا 15، در کافه نوآوری دانشگاه خواجه نصیر برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این برنامه، اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.