راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

 اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد / شلیله: هدف اصلی ‌ما تغییر فرهنگ جامعه نیست

شایان شلیله در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران که 25 و 26 بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار شد، گفت: «به دنبال پیدا کردن راهکارهایی برای استفاده از تجربه‌های ایرانی و خلاقانه در کسب‌وکارها هستیم.»

شایان شلیله در دومین روز از مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران گفت: «طبق تجربه‌‌ای که در این جشنواره و به عنوان صاحبان کسب‌وکار داریم، متوجه شدیم با بسیاری از نهادهای مختلف هم‌زبان بوده‌ایم، اما با آنها هم‌گفتار نیستیم و بزرگ‌ترین مشکل ما با آنها همین است.»

او افزود: «جشنواره وب و موبایل وارد دهه دوم خود شده است، از چشم‌اندازهای اصلی جشنواره این است که بتوانیم فضایی را برای حضور استارت‌آپ‌های کوچک فراهم کنیم.»

شلیله با بیان اینکه روبیکا توانسته تأثیر بزرگی بر روی اکوسیستم بگذارد، گفت: «بسیاری از مخاطبان ما از اینکه رأی‌گیری مردمی را در اپیلیکیشن روبیکا قرار داده بودیم، انتقاد کرده‌اند، اما امسال رای‌های مردمی ما مرز یک میلیون را هم رد کرد. روبیکا تنها اپلیکیشنی بود که توانست راه ورود به استارت‌آپ‌ها را به صداوسیما با 24 میلیون کاربر باز کند.»

او در ادامه گفت: «با توجه به اینکه فرهنگ ما با فرهنگ غربی فاصله زیادی دارد، تقلید کردن از تجربه آنها کار درستی نیست، چراکه موقعیت اجتماعی ما آن فرهنگ را نمی‌پذیرد. نکته دیگر این است که ما فاصله بسیار عمیقی با کارهای تیمی داریم. دانشی را که یاد می‌گیریم به دیگران یاد نمی‌دهیم و به همین دلیل شتاب‌دهنده‌های ما نتوانستند موفق شوند. ما به عنوان صاحبان کسب‌وکار هدف اصلی‌مان تغییر فرهنگ جامعه نیست، بلکه به دنبال پیدا کردن راهکارهایی برای استفاده از تجربه‌های ایرانی و خلاقانه در کسب‌وکارها هستیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.