راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش فعالیت اپلیکیشن بله در زمستان ۱۳۹۹ منتشر شد / گذر از هشت میلیون کاربر

اپلیکیشن بله گزارش فعالیت خود را در زمستان ۱۳۹۹ منتشر کرد. در این گزارش حجم کارت‌به‌کارت‌ها، میزان ارسال پاکت‌های هدیه، ایجاد کانال‌های جدید، میزان درخواست‌های باجه آنلاین و غیره آورده شده است. اپلیکیشن بله در این فصل توانست به هشت میلیون کاربر برسد.

طبق این گزارش کاربران بله در زمستان ۱۳۹۹، ۸.۲ میلیون ریال در هر ثانیه پول در بستر بله به همدیگر انتقال داده‌اند. حجم این کارت‌به‌کارت‌ها در نمودار زیر مشخص است.

بیشترین پاکت‌های هدیه‌ای که در اپلیکیشن بله در این فصل ارسال شده، در مناسبت‌های روز مادر (۱۵ بهمن‌ماه)، روز پدر (۷اسفندماه)، عید مبعث (۲۱ اسفندماه) انجام شده است. همچنین در زمستان ۱۳۹۹ در هر سه دقیقه و ۱۹ ثانیه یک کانال جدید و هر یک دقیقه و ۲۳ ثانیه، یک گروه در بله ایجاد شده است.

بر اساس این گزارش پنج دسته کانال محبوب کاربران بله در ویترین شامل «مدرسه مجازی»، «از اخبار جا نمون»، «خودت خلاقانه بساز»، «شعر بنوش» و «از ورزش چه خبر » است. علاوه‌بر این کاربران در فصل پاییز شنبه‌ها بیشترین خرید شارژ را داشته‌اند.

نقطه‌های اوج درخواست‌های باجه آنلاین در بله مربوط به کمپین آذرماه با رشد ۱۰۱ درصدی و رویداد ملی‌شو و کمپین از واژه تا باجه با رشد ۱۴۳ درصدی در طول سه هفته است.

نرخ موفقیت پاسخ‌دهی این اپلیکیشن در این فصل کمتر از ۳۰ دقیقه است و باوجود افزایش تعداد درخواست‌ها در ماه، بالای ۸۰ درصد حفظ شده است.

در زمستان ۱۳۹۹ هر ۱۸ ثانیه یک عضو جدید به بله اضافه شده و در روز ۲۹ اسفندماه حجم کاربران این اپلیکیشن به هشت میلیون رسیده است. در بخش پشتیبانی، اپلیکیشن بله به هشت هزار و ۶۲۱ پیام و هشت هزار ۱۷۶ تماس پاسخ داده است. در بهمن‌ماه نیز ۶۴.۷۱ درصد از کاربران به پشتیبانی امتیاز ۱۰ از ۱۰ داده‌اند. همچنین مجموع امتیازهای خوب و عالی ۸۰.۳۹ درصد بوده که این مقدار بالاترین درصد رضایت کاربران بوده است. علاوه‌بر این ۷۲ درصد از کاربران در زمستان ۱۳۹۹ از پشتیبانی بله رضایت کامل داشته‌اند.

1 دیدگاه
  1. علیمراد می‌گوید

    دیدگاه بله برنامه خیلی خوبی هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.