راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، با کسب رتبه 57 به‌عنوان شرکت پیشرو در رتبه‌بندی IMI100 معرفی شد

عملکرد مطلوب گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا موجب شد این شرکت پس از کسب عنوان پیشرو در سال 96، مجددا در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر در سال 97، با ارتقا از رتبه 70 به 57، برای دومین سال متوالی به‌عنوان شرکت پیشرو حوزه فناوری اطلاعات معرفی شود.

به گزارش روابط عمومی هولدینگ بهسازان فردا، بر اساس این ارزیابی‌های صورت گرفته، لوح قدردانی و تندیس مربوطه به دکتر علی حکیم جوادی مدیرعامل این شرکت اهدا شد.

شرکت به‌پرداخت ملت که یکی از شرکت‌های گروه بهسازان فردا است نیز با کسب رتبه 88 و در واقع با 47 پله ارتقا نسبت به سال گذشته، به‌عنوان شرکت پیشرو انتخاب شده است.

بهسازان فردا در این رتبه‌بندی با 21 هزار و 472 میلیارد ریال فروش، مقام پنجاه و هفتم را کسب کرد که در مقایسه با میزان فروش سال گذشته، بیش از 5 هزار میلیارد ریال رشد نشان می‌دهد.

این گروه با تاکید بر تحول دیجیتالی و بانکداری دیجیتال، برای ارائه خدمات الکترونیکی، زیرساخت‌های مناسبی را فراهم کرده است که در همراهی این مجموعه با سازمان‌ها و نهادهای مهم کشور، زمینه‌ساز توفیق در اجرای پروژه‌های بزرگ ملی مانند سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، سامانه پرداخت سوخت و همچنین آغاز فعالیت IOT در بحث تهران هوشمند شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.