راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجید قاسمی: بانک پاسارگاد روزهای سختی را با قدرت، قاطعیت و سربلندی گذراند

همایش سراسری بانک پاسارگاد با حضور مسئولین، اعضای هیات مدیره، مدیران و جمعی از بانکداران بانک پاسارگاد 27 دی در محل سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، در این همایش که پس از برگزاری مجمع عمومی سالیانه و گشایش نماد بانک در بورس برگزار شد، عملکرد بانک پاسارگاد در دوره‌های پیشین مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. همچنین برنامه‌ها و استراتژی بانک برای نیل به اهداف تشریح شد.

مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد، ضمن قدردانی از تلاش و صبوری همکاران خود در مسیر دستیابی به اهداف گفت: «بانک پاسارگاد روزهای سختی را گذراند اما خدا را شاکریم که این مسیر را باقدرت، قاطعیت و سربلندی پشت سر گذاشت، به‌طوری‌که هم‌اکنون تبدیل به یک بانک مستحکم و باثبات شده است، و قدرتمندتر از گذشته به امر خدمات‌رسانی به هم‌میهنان ادامه می‌دهد.»

قاسمی، ضمن تاکید بر اینکه کلیه دستورالعمل‌ها و مقررات وضع‌شده از سوی دستگاه‌های نظارتی در این بانک رعایت شده‌است، ادامه داد: «بانک پاسارگاد از جایگاه بسیار ارزشمندی در دنیا نیز برخوردار است و به دلیل سابقه و عملکرد درخشان، مورد اعتماد و اقبال بانک‌های خارج از کشور برای برقراری مراودات بانکی واقع شده است. تاسیس شعبه در خارج از کشور  را نمونه‌ای از استقبال کشورهای خارجی برای همکاری با بانک پاسارگاد میتوان ذکر کرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.