راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مشارکت و همکاری رپر آمریکایی با استارت‌آپ کلارنا

کلوین بروداس یا همان رپر معروف، اسنوپ داگ به‌عنوان چهره کمپین جدید تبلیغاتی استارت‌آپ کلارنا معرفی شد و به این ترتیب سهامی از این شرکت مالی سوئدی به دست خواهد آورد.

به گفته شرکت کلارنا، اسنوپ داگ موقتا اسمش را به اسموث داگ (Smooth Dogg) تغییر خواهد داد و به‌عنوان چهره اصلی کمپین تبلیغاتی که کلارنا برای ارتقای محصولات وام اقساطی مورد استفاده قرار داده، حاضر خواهد شد. تبلیغات‌های مختلفی هم فیلمبرداری شده و در حال حاضر برخی از آنها در یوتیوب قابل مشاهده است.

اسنوپ داگ در مصاحبه‌ای گفت: «من به دنبال فرصتی بودم تا سرمایه‌گذاری خود در زمینه فناوری را به اروپا توسعه و گسترش دهم و به نظرم انتخاب کلارنا باتوجه به کاری که انجام می‌دهد و اینکه چطور وضعیت موجود را به چالش می‌کشاند، بهترین انتخاب و گزینه ممکن بود. من بابت این همکاری بسیار هیجان‌زده هستم.»

کلارنا کسب‌وکار خود را در اروپا و در حال حاضردر ایالات متحده گسترش داده است و مدل وام اقساطی شبیه به پی‌پل کردیت (Paypal Credit) و افریم (Affirm) دارد.

این شرکت سرمایه‌گذارانی از قبیل ویزا و جنرال آتلانتیک دارد و علاوه بر سرویس وام اقساطی آنلاین خود، که به شدت میان نسل میلنیال محبوبیت یافته، کلارنا در سال 2017 و با همکاری تیلورمید گلف انجام امور مالی مبتنی بر اشتراک را هم برای مصرف‌کنندگان فراهم کرد.

سباستین سیمیاتکوفسکی مدیرعامل کلارنا می‌گوید: «اسنوپ داگ تنها یک چهره شناخته‌شده در موسیقی رپ نیست بلکه یک بیزنس‌من موفق نیز به حساب می‌آید و علاقه وافری به فناوری، خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک و درک بسیار خوبی از رفتار مصرف‌کننده دارد.»

کلارنا از زمان تاسیسش تا کنون توانسته 680 میلیون دلار سرمایه جذب کند و در جدیدترین تامین سرمایه خود در سال 2018، موفق به دریافت 20 میلیون دلار شد و به این ترتیب ارزشی معادل 2/5 میلیارد دلار به دست آورد.

منبع: Payments source

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.