راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سپ به عنوان حامی در سومین کارگاه آموزشی ماهنامه تجارت طلایی حضور یافت / اروجلو: می‌خواهیم به فعالان صنعت نشان دهیم در ارائه راهکار به مراکز خرید حرفی برای گفتن داریم

سومین کارگاه آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با رویکرد بررسی نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکز خرید، در هتل پارسیان اوین برگزار شد. شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش حامی این رویداد بود و پدرام سالمی، مدیر کسب‌وکار نوین این شرکت به عنوان سخنران حضور داشت.


در حاشیه این رویداد بر آن شدیم تا با محمد اروجلو، رییس اداره روابط عمومی این شرکت گفت‌وگوی کوتاهی داشته باشیم و از دلایل حمایت آنها از این رویداد جویا شویم.
محمد اروجلو، رئیس اداره روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با بیان اینکه همکاری ما با ماهنامه تجارت طلایی به سالیان گذشته بر می‌گردد، گفت: «ماهنامه تجارت طلایی از معدود رسانه‌های چاپی در حوزه مربوط به مراکز خرید، بازارهای تخصصی و فروشگاهی است. با توجه به اینکه تعداد رویدادهای تخصصی در این حوزه کم بوده، تلاش کردیم از طریق این رسانه با مخاطبان ارتباط برقرار کنیم. برگزار کردن این رویدادها و ارتباط گرفتن با بزرگان این صنعت هم می‌تواند به غنی‌تر شدن کیفیت و محتوای این رسانه کمک کند.»

پدرام سالمی، مدیر کسب‌وکار نوین شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش

محمد اروجلو با اشاره به اینکه در رویدادهای قبلی مربوط به این ماهنامه هم حضور داشته‌اند، گفت: «با شرکت در این رویدادها سعی داریم به فعالان این صنعت نشان دهیم که در حوزه فروشگاهی و ارائه راهکارها به مراکز خرید و صاحبان کسب‌وکار حرفی برای گفتن داریم.»
او در ادامه و درباره کیفیت برگزاری این رویداد گفت: «باتوجه به تجربه‌ای که از رویدادهای قبلی داریم، متوجه شده‎ایم که تیم اجرایی این رویداد به خوبی کار خود را انجام می‌دهد. هرچند به دلیل تعدد رویدادهای شبیه به هم کم‌وکاستی‌هایی هم وجود دارد، اما با توجه به اینکه در این حوزه محتوای تخصصی به ندرت وجود دارد، در کل کیفیت را مطلوب ارزیابی می‌کنم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.