راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره اندرو جان بیلی، رئیس مرجع نظارتی راهبرد امور مالی انگلستان بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / اندرو جان بیلی یک بانکدار انگلیسی متولد 1959 است که از سال 2004 تا 2011 به‌عنوان رئیس صندوق بین‌المللی پول مشغول به کار بوده است و بعد از آن در سال‌های 2۰13 تا 2016 عهده‌دار سمت معاون بانک مرکزی انگلیس بوده است.

بیلی توانست در کوئین کالج مدرک کارشناسی خودش را در رشته تاریخ دریافت کند. او بعد از فارغ‌التحصیلی در زمینه بانک و بانکداری شروع به کار کرد و به همین دلیل هم تجربیات زیادی در این زمینه دارد. از زمان آغاز بحران مالی در سال 2007 تا آوریل 2011، بیلی مسئول عملیات ویژه بانکی برای حل مشکلات این حوزه بوده است.

همین سوابق کاری او و فعالیت‌هایی که در بخش‌های مختلف بانکی انجام داد، باعث شد تا در سال 2016 سمت مدیرعاملی مرجع نظارتی راهبرد امور مالی انگلستان را بر عهده بگیرد و به این ترتیب جایگزین تریسی مک‌درموت شود که به مدت یک سال سمت مدیریتی این سازمان را بر عهده داشت. نوزدهم اکتبر امسال بود که این مرجع نظارتی خبر از راه‌اندازی «چالش فین‌تک سبز» را داد که در واقع یک طرح ابتکاری در جهت حمایت از شرکت‌ها در تولید محصولات نوین و خدمات در بخش فناوری‌های مالی سبز است.

این چالش برای استارت‌آپ‌ها، شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان تکنولوژی در نظر گرفته شده است. شرکت‌هایی که در حال توسعه محصولات و خدمات اخلاقی، زیست‌محیطی، اجتماعی یا اداری هستند، می‌توانند برای این چالش درخواست دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.