راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در پاییز امسال بیش از 520 هزار درخواست پول در پیام‌رسان بله ارسال شده است

پاییز امسال بیش از 520 هزار درخواست پول در پیام‌رسان بله ارسال و 35 میلیارد تومان پول نیز به‌صورت روزانه انتقال داده شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با «بله» می‌توانید در بستر فضای مجازی و یک پیام‌رسان همانطور که چت می‌کنید، به‌صورت اینترنتی و به‌آسانی درخواست پول دهید.

امکان درخواست اینترنتی پول در پیام‌رسان بله برای کاربران فراهم است و می‌توان بدون دانستن شماره کارت از مخاطب درخواست پول را ارسال کرد.

از امکان درخواست پول می‌توان برای ارسال فاکتور، دریافت سهم افراد (دُنگ)، دریافت شارژ ساختمان، فروش کالا یا جمع‌سپاری مالی و خیریه بهره برد.

در پاییز امسال بیش از 520 هزار درخواست پول در این پیام‌رسان ارسال و 35 میلیارد تومان پول نیز به‌صورت روزانه انتقال یافته است.

بله ضمن بهره‌مندی از قابلیت‌های متداول یک پیام‌رسان از جمله گفت‌وگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان بهره‌مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول، خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و… را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

این پیام‌رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه‌های مجازی در کشور را ایجاد کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، 18 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می‌توانند از کارت‌های این بانک‌ها به‌عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

1 دیدگاه
  1. جعفری می‌گوید

    سلام خدمت دوستان
    درخواست دارم که در مورد بانک دی که خانواده های شهدا و ایثاگران و آزادگان از این بانک دی سهام دارند یک برگه که کد سهام می باشد به این عزیزآن داده‌اند واما سود سهام مشخص نیست چه کسی دارد ازاین سهام استفاده می کند تاحدودی بنیادشهید و امورایثارگران خود این سهام رادراختیاربانک دی گذاشته‌اند اما اطلاع رسانی نشده است و سود سهام هم ندادند و سهام عدالت هم به همچنین تا الان به ما ندادند درصورتی حساب شبا هم دادیم حال درخواست آیا نمی شود سهام بانک دی به بانک مرکزی ایران داد تا آنهایی که بانک دی توشهرستان هاندارندبهترباشدسپاس ازشما بااحترام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.