راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پی‌پل سیستم تمنوس تی24 را به‌عنوان سیستم جدید کربنکینگ خود انتخاب کرد

پی‌پل سیستم کربنکینگ تمنوس تی24 (Temenos T24) را به‌عنوان سیستم پشتیبان انتخاب کرده است و این سیستم در بخش‌های مختلفی ازجمله ایالات متحده، انگلستان، آلمان و استرالیا قابل اجرا است.

به گفته تمنوس، این امضای همکاری برای شرکت اتفاق بسیار مهمی است. تمنوس پیشتر در بازار ایالات متحده با بانک‌ها و ساختارشکن‌ها حرکت‌هایی انجام داده بود. اوایل همین سال، تمنوس دو قرارداد همکاری با چالشگران صنعت بانکی، وارو مانی و گرس‌شاپر بانک، در ایالات متحده امضا کرد.

درواقع پی‌پل برای اولین بار در سال 2014 به دنبال دریافت سیستم کر جدید بود اما پروژه به دلیل جدا شدنش از شرکت ای‌بی، متوقف شده بود.

در خبرهای دیگری که به تازگی منتشر شده، اعلام شد که سازمان بازار و رقابت انگلستان در حال بررسی اوضاع و شرایط است و می‌گوید اینکه پی‌پل توانست قدرت را از استارت‌آپ سوئدی آی‌زیتل به دست خود بگیرد می‌تواند منجر به افزایش قیمت‌ها یا کاهش دامنه خدمات برای مشتریان شود.

همچنین بانک چالشگر جدیدی به نام ولت (Volt) در استرالیا هم اخیرا روی سیستم تمنوس تی24 راه‌اندازی شد و به نظر می‌رسد که روزهای خوبی برای این تامین‌کننده در پیش رو است.

منبع: Banking Technology

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.