راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور آدانیک در چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف / مدیر فروش آدانیک: تمرکز ما جذب نیروهای انسانی مستعد از دانشگاه است

چهارمین نمایشگاه خانواده فناوری شریف و اقتصاد دانش‌بنیان طی سه روز با حضور شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات، سخت‌افزاری، بهینه‌سازی مصرف انرژی، عرصه‌های بیوتکنولوژی و … از 27 تا 29 آذر برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه از شرکت‌های شناخته شده حوزه فناوری اطلاعات مانند آدانیک، حصین، توسعه و نوآوری شهر و مهیمن گرفته تا استارت‌آپ‌های دانش‌بنیانی که توسط فارغ التحصیلان شریف تاسیس شده‌اند و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با کارآفرینی حضور یافته‌اند.

محمد جعفری، مدیر فروش و ارتباط با مشتریان شرکت آدانیک، در گفت‌وگو با راه‌ پرداخت هدف از حضور در این نمایشگاه را این می‌داند که شرکت‌ها می‌توانند ارتباط بیشتری با دانشجویان و ظرفیت‌های دانشگاه برقرار کنند.

به گفته جعفری جذب نیروهای انسانی مستعد از دانشگاه، شبکه‌سازی با دیگر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، استفاده از ظرفیت‌های تحقیقی دانشجویان و اساتید، از مواردی است که این شرکت در این نمایشگاه به دنبال دستیابی به آن است.

مدیر فروش و ارتباط با مشتری شرکت آدانیک تصریح کرد: «تا جایی که ما اطلاع داریم، دانشگاه صنعتی شریف در زمینه ارزهای رمزنگاری‌شده، بلاکچین و یادگیری ماشینی که حوزه‌های مرتبط با کسب‌وکار آدانیک است، فعال است و می‌تواند ظرفیت خود را در این موارد در اختیار شرکت‌ها هم قرار دهد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.