راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

میلنیوم بی‌سی‌پی اولین بانک اروپایی که کارت‌های یونیون‌پی را در اروپا صادر می‌کند

با امضای قراردادی میان شرکت یونیون‌پی و بانک میلنیوم بی‌سی‌پی (Millennium bcp)، میلنیوم بی‌سی‌پی به اولین بانک اروپایی تبدیل شد که کارت‌های یونیون‌پی را در منطقه منتشر می‌کند.

براساس این توافق‌نامه، بانک میلنیوم بی‌سی‌پی، که درواقع بزرگترین بانک خصوصی پرتغال محسوب می‌شود، شروع به صدور کارت‌های یونیون‌پی و سرویس‌های یونیون‌پی کوئیک‌پس و پرداخت‌های آنلاین یونیون‌پی به مشتریانش خواهد کرد.

از طرف دیگر، از آنجایی که تمام شبکه دستگاه‌های خودپرداز پرتغال و همینطور بیش از 50 درصد پذیرندگان این کشور، که البته انتظار می‌رود این درصد تا پایان سال به بیش از 80 درصد برسد، همگی کارت‌های یونیون‌پی را پذیرش می‌کنند، بنابراین می‌توان گفت که برند یونیون‌پی برند شناخته‌شده‌ای میان مشتریان پرتغالی باشد.

درواقع هدف اصلی یونیون‌پی و بانک میلنیوم بی‌سی‌پی بیشتر روی مشتریانی است که چه برای کسب‌وکار و چه برای تفریح سرگرمی میان چین و پرتغال سفر می‌کنند و باید به این نکته هم اشاره کرد که تجارت دوطرف میان این دو کشور با 8 درصد افزایش در ده ماه اول سال 2018، به 5 میلیارد دلار رسیده است.

در حال حاضر بیش از  3/3 میلیون پذیرنده در 40 کشور و منطقه اروپایی کارت‌های یونیون‌پی را پذیرش می‌کنند و شبکه جهانی آن نیز به 171 کشور در دنیا رسیده و 52 میلیون پذیرنده و بیش از 2/6 دستگاه خودپرداز در دنیا کارت‌های یونیون‌پی را پذیرش می‌کنند.

منبع: Payments cards and mobile

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.