راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مهلت ثبت‌نام در برنامه هنرپیشه از طریق اپلیکیشن پات تا پایان آذرماه تمدید شد

علاقه‌مندان به بازیگری می‌توانند برای حضور در برنامه هنرپیشه، فیلم‌های بازیگری خود را تا پایان آذرماه از طریق اپلیکیشن پات ایران‌کیش ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی ایران‌کیش، محمدمهدی عسگرپور تهیه‌کننده برنامه هنرپیشه با اعلام این خبر گفت: «به دلیل درخواست داوطلبان و علاقه‌مندان شرکت در این برنامه، مهلت ارسال فیلم‌های بازیگری علاقه‌مندان از طریق اپلیکیشن پات تا پایان آذرماه تمدید شده است.»

او گفت: «کسانی که مایلند تا در این برنامه استعدادیابی بازیگری حضور پیدا کنند، باید به سایت هنرپیشه رفته با دانلود اپلیکیشن پات و رعایت خطوط داستانی معرفی شده و فرمت موردنظر کلیپ‌های بازیگری خود را از طریق این نرم‌افزار ارسال کنند، تا از میان فیلم‌های ارسال‌شده برترین‌ها برای آزمون حضوری دعوت شوند.»

او افزود: «در این مقطع قرار است از بین کسانی که ثبت‌نام کردند 200 نفر به‌صورت حضوری مورد آزمون قرار بگیرند و از میان آن‌ها 36 نفر انتخاب می‌شوند. این 36 نفر یک دوره آموزشی فشرده خواهند داشت و بعدازآن هم وارد برنامه تلویزیونی هنرپیشه می‌شوند و در یک مسابقه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. گفتنی است رای‌گیری مردمی برای انتخاب بازی‌های برتر نیز از طریق اپلیکیشن پات صورت می‌گیرد.»

عسگر پور گفت: «در طول این برنامه 50 قسمتی نزدیک به 200 قطعه نمایشی از طریق این مسابقات ساخته می‌شود.»

هنرپیشه به‌زودی از شبکه نسیم پخش می‌شود.

1 دیدگاه
  1. عرشیا می‌گوید

    اصلن نداره گزینه هنر میشه اپکیشن پات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.