راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هر آنچه باید درباره اسکات سانبورن مدیرعامل لندینگ کلاب بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / اسکات سانبورن از سال 2010 و با عنوان مدیر ارشد بازاریابی کارش را در شرکت لندینگ کلاب آغاز کرد و در سمت‌های مختلفی، از جمله مدیر ارشد عملیات و نماینده لندینگ کلاب، در این شرکت مشغول به کار بود تا اینکه در نهایت در سال 2016 مدیرعامل این شرکت شد و حتی به خاطر موفقیت‌هایی که در دوران مدیرعاملی‌اش برای شرکت به دست آورد، به‌عنوان مدیر اجرایی سال توسط برنامه لندیت انتخاب شد.

از جمله موفقیت‌های او می‌توان به رشد سرمایه سه‌رقمی لندینگ کلاب اشاره کرد که به عرضه اولیه سهام آن در سال 2014 منجر شد. سانبورن پیش از این هفت، هشت‌ سالی که در لندینگ کلاب است، در سمت مدیر بازاریابی و درآمد شرکت بیمه سلامت الکترونیکی فعالیت کرده است که اتفاقا آنجا هم کارنامه درخشانی برای خودش درست کرد و موفق شد رشد چشم‌گیری در جذب مشتری شرکت داشته باشد.

سانبورن که مدرک کارشناسی ادبیات زبان انگلیسی از دانشگاه تافتس دارد، سابقه فعالیت در شرکت‌ها و سمت‌های مختلفی از جمله معاون بازاریابی در آژانس‌های تبلیغاتی را دارد و در این حوزه کارنامه درخشانی برای خودش رقم زده است. لندینگ کلاب شرکت قرض‌دهی نفربه‌نفر در آمریکاست و به‌عنوان اولین شرکتی شناخته می‌شود که پیشنهادهايش را به‌عنوان اوراق بهادار در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه می‌کند.

گرچه لندینگ کلاب توانست در عرضه اولیه سهام خود در سال 2014 یک میلیارد دلار سرمایه به دست آورد، اما با مشکلاتی مواجه شد که به سقوط سهامش در سال 2016 منجر شد و این اواخر هم ارزش سهام این شرکت به‌شدت سقوط کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.