راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
مردم ۸۱ درصد قبوض خود را از درگاههای بانک ملی غیرحضوری پرداخت کردند
در سال گذشته ، ۸۱ درصد قبوض خدماتی پرداخت شده توسط مردم در بانک ملی ایران به صورت غیرحضوری بوده است.
گسترش خدمات الکترونیک این بانک و فرهنگ سازی استفاده از آنها ، از علل استقبال گسترده مردم از این خدمات محسوب می شود.
در سال ۹۰، جمعاً ۸۱ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۱۸۵ عدد قبض خدماتی اعم از آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه، عوارض شهرداری و جرایم در این بانک پرداخت شد که صرفاً ۱۵ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۳۹۴ عدد از آنها از طریق شعب بانک ملی ایران پرداخت گردید و مابقی از طریق خودپرداز، موبایل بانک، تلفن بانک ، وب کیوسک ، پایانه فروش و اینترنت بانک پرداخت شد.
بیشترین قبوض پرداخت شده توسط مردم طی سال ۹۰ به ترتیب از طریق تلفن بانک، خودپرداز، پایانه فروش و اینترنت بانک ملی ایران بوده است.