راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مهدی تکبیری مدیرعامل پارس شد / طاهری در راستای اجرای مصوبات اخیر مجلس تودیع شد

صبح روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه 98 اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت پارس تشکیل جلسه داده و بر اساس مصوبه این جلسه، دکتر مهدی تکبیری به سمت مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مهندس احمدرضا نصر اصفهانی به سمت رئیس هیئت‌مدیره شرکت پارس انتخاب شدند و مهندس صحاف به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره در سمت خود ابقا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس، بعدازظهر همین روز، با حضور اعضای هیئت‌مدیره شرکت پشتیبانی افرازهای رایانه‌ای سداد، مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد و جمعی از معاونان و مدیران شرکت پارس و شرکت سداد، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت پارس برگزار شد.

در این جلسه از تلاش‌ها و خدمات مهندس ناصر طاهری، در طول چندین سال مدیریت شرکت پارس تقدیر و تشکر شد. مهندس حمید مختاریان، مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد، ضمن تجلیل از مهندس طاهری و گرامی داشت زحمات چندین ساله او در شرکت‌های سداد و پارس، خدمات ارزنده و تلاش‌های وی را ماندگار خواند و درایت او را در اعتلای سطح خدمت‌رسانی به بانک ملی ایران را ستود. مختاریان با اشاره به رضایت کامل از عملکرد مهندس طاهری، انجام این تصمیم را در اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد و اخلاق پسندیده مدیریتی طاهری در تمام امور را یادآور شد.

مختاریان ضمن اشاره به اقدامات اعمال شده در جهت حصول اهداف شرکت پارس، بر ادامه سیاست‌های موردنظر تأکید کرد. با توجه به تغییرات انجام شده، از خدمات مهندس ملکان، نایب‌رئیس و عضو محترم هیئت‌مدیره شرکت پارس نیز تقدیر و تشکر شد.

در ادامه این مراسم دکتر تکبیری، مدیرعامل جدید شرکت پارس، از زحمات مهندس طاهری تشکر کرد. او با اشاره به دوران پرتلاش مدیریت مهندس طاهری، از سعه صدر، خدمات ارزنده، خالصانه و ماندگار، به‌ویژه از تشریک‌مساعی مهندس طاهری در دوران پرچالش سال‌های اخیر تقدیر و تشکر کرد و برای او آرزوی موفقیت روزافزون داشت. دکتر تکبیری در ادامه صحبت‌های خود از خدمات مهندس ملکان، عضو سابق هیئت‌مدیره شرکت پارس در طول دوران تصدی مسئولیت‌های محوله سپاسگزاری کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.