راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور سداد در نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت / از عرضه BTM تا سرویس‌های جدید نوبت‌گیری غیرحضوری

نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در حال برگزاری است و شرکت داده‌ورزی سداد در این نمایشگاه حضور دارد که طبق گفته مدیرعامل این شرکت به راه پرداخت، حضور در این نمایشگاه به ارائه اهداف و عملکرد، معرفی محصولات و ترسیم چشم اندازی از آینده شرکت کمک می‌کند.

حمیدرضا احمدیان، مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد در حاشیه نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در گفت‌وگو با راه پرداخت درباره حضور این شرکت در همایش و نمایشگاه آن اظهار کرد: «یکی از مهم‌ترین رسالت‌هایی که این قبیل همایش‌ها دارند، انتقال تجربه، دانش، شبکه‌سازی و تعامل با بخشی از نیروی اکوسیستم است. فارغ از این رسالت، هر شرکتی باید در کنار برندسازی خود در این همایش‌ها حضور پیدا کند تا بتواند خارج از فضا و بروکراسی‌ کاری مشتریان و اکوسیستم را در یک فضای صمیمی ببیند.»

او در ادامه بیان کرد: «سداد در سال 1401 برای تحقق مهم‌ترین شعارش «امروز آغاز سداد فرداست»، استراتژی تعیین و هدف‌گذاری کرد که ترسیم بازارهای جدید یکی از این اهداف ما بود. تغییر در پارادایم‌های سداد در فضای کسب‌وکار و  تعامل کسب‌وکاری نیز از دیگر اهداف ما بود.»

مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد افزود: «حضور ما در این همایش کمک می‌کند تا بازخورد اهدافمان را ببینیم و بتوانیم درباره آنها  با دیگران گفت‌وگو کنیم که از این منظر، برگزاری چنین همایشی برای ما مفید خواهد بود. در این نمایشگاه سعی کردیم مهم‌ترین محصولاتی که امسال در فضای شرکت‌ها به آنها پرداختیم را عرضه و در مورد آنها گفت‌وگو کنیم. اخیراً پلتفرم جدید بانکداری دیجیتال بانک ملی یا نسخه جدید سامانه بام  را باهدف ارائه سرویس‌های متنوع‌تر و جدید  رونمایی کردیم که این پلتفرم یکی از محصولاتی است که در نمایشگاه به آن می‌پردازیم.»

او با بیان اینکه اعتقادی به ترسیم مسیر جدید برای بانکداری دیجیتال نداریم و باید بانکداری دیجیتال را در سامانه بام گسترش دهیم، گفت: «موضوع دیگر، BTM  ارزی است که در این زمینه در مقایسه با سایر شرکت‌ها پیشرو هستیم. شرکت فینوداد بانک ملی و پارس تکنولوژی با ارائه سرویس‌های جدید در حوزه نوبت‌گیری غیرحضوری در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حاضر شده‌اند تا تعامل و گفت‌وگو کنند.»

احمدیان در ادامه بیان کرد: «یکی دیگر از محصولات سداد برای ارائه در نمایشگاه  PSPهای ماست  هدف  ما در کنار همه این موارد است که بتوانیم گزارشی از عملکرد شرکت در سال 1401 ارائه و بتوانیم یک دورنمایی از اکوسیستممان در سال 1402 ترسیم کنیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.