راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد از استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها

شرکت پرداخت الکترونیک سداد با هدف حمایت از ایده‌های خلاقانه حامی انحصاری بخش استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها در نمایشگاه تراکنش ایران 2018 ‌است.

جشنواره استارت‌آپی شهر هوشمند و جشنواره فین‌تک، دو بخش نمایشگاه تراکنش است که شرکت پرداخت الکترونیک سداد حامی انحصاری آن است.

بخش جشنواره استارت‌‌آپی شهر هوشمند با حضور فعالان استارت‌آپی و مدیران شهری، فرصتی برای نوآوران فراهم می‌کند تا راه‌حل‌ها و راهکارهای خود را برای هوشمندسازی شهرها ارائه کنند. گفته می‌شود در این رویداد شهرداران کلان‌شهرها حضور دارند تا مشکلات خود را بیان و جوانان نخبه را به ارائه راه‌حل برای این مشکلات دعوت کنند.

بخش جشنواره فین‌تک نمایشگاه تراکنش با حضور برخی از استارت‌آپ‌های فین‌تک و برخی اضلاع دیگر این حوزه از قبیل مراکز قانون‌گذاری و نظارت، مراکز شتاب‌دهنده و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) برگزار می‌شود. در این بخش استارت‌آپ‌ها در حضور داوران، ایده‌های خود را معرفی می‌کنند و در پایان، داوران به گروه‌های برگزیده جوایزی اهدا می‌کنند.

حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد از استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها
حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد از استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها

شرکت پرداخت الکترونیک سداد بنا دارد با حمایت از رویدادهای استارت‌آپی و فین‌تکی مشوق ایجاد کسب‌وکارهای جدید باشد و بر همین اساس، در آینده نیز از مسابقه‌ها و رویدادهای استارت‌آپی بیشتری حمایت خواهدکرد.

نمایشگاه تراکنش ایران از 22 تا 24 آبان‌ماه سال جاری در بوستان گفتگو با حضور برخی از بانک‌ها، چند شرکت‌ پرداخت الکترونیکی، شرکت‌های فناوری و تعداد از استارت‌آپ‌ها برگزار می‌شود. این نمایشگاه با موضوع «اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال» شامل تعدادی سمینار، نشست‌ و کارگاه‌های آموزشی و همچنین جشنواره‌ و تریبون آزاد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.