راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی اپلیکیشنی که به شما برای پرداخت قبض‌هایتان جایزه می‌دهد

شرکت Paytm Canada به تازگی اپلیکیشن موبایلی رایگانی راه‌اندازی کرده است که امکان پرداخت امن قبوض از طریق تلفن همراه هوشمند و دریافت امتیاز را به افراد می‌دهد. البته منظور از قبض شامل قبض‌های آب، برق، گاز، تلفن و یا حتی پرداخت مالیات از طریق تلفن همراه هوشمند می‌شود.

برای استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید آن را دانلود و روی تلفن همراه هوشمندتان نصب کنید. قبض‌های مورد نظرتان را که می‌خواهید ماهانه پرداخت کنید و همینطور گزینه پرداختتان را روی اپلیکیشن انتخاب کنید. نکته جالب درباره این اپلیکیشن این است که شما می‌توانید هر شیوه پرداختی که مدنظرتان است، نقدی، کارت نقدی یا اعتباری، را انتخاب کنید و برای هیچ‌کدام نیازی به پرداخت کارمزد نیست. سپس دوره پرداختتان، یعنی اینکه می‌خواهید ماهانه یا برای مثال هر سه ماه یک بار پرداخت کنید را هم مشخص کنید و درنهایت منتظر پاداش بمانید.

برای مثال شما قبض راجرز خودتان را با استفاده از مسترکارت و از طریق Paytm پرداخت می‌کنید. در این فرایند پرداخت، شما می‌توانید به ازای هر یک دلاری که برای پرداخت قبض راجرز خود پرداخت می‌کنید، یک امتیاز Paytm دریافت کنید. از طرف دیگر شما به ازای پرداخت از طریق کارت اعتباری‌تان هم یک امتیاز دیگر به دست می‌آورید. همچنین اگر تسویه کارت اعتباری‌تان را هم از طریق این اپلیکیشن انجام دهید، یک بار دیگر می‌توانید  امتیاز Paytm دریافت کنید. در مجموع می‌توان گفت که با استفاده از این اپلیکیشن شما سه برابر دیگر افراد امتیاز به دست می‌آورید.

برای یک مدت زمان محدودی شما 10 هزار امتیاز صرفا برای دانلود اپلیکیشن دریافت خواهید کرد. این 10 هزار امتیاز می‌تواند جایگزین یک کارت هدیه 10 دلاری شود که افراد می‌توانند از این کارت هدیه در فروشگاه‌هایی مانند اپل استور و آی‌تیونز، سینپلکس، تیم هورتونز، سفورا، ایندیگو، اوبر، لولولمون، آمازون، هتلز دات کام و اسو استفاده کنند.

همچنین اگر شما یک کد ثبت‌نام روی اپلیکیشن را برای دوستانتان هم ارسال کنید، هر دو شما می‌توانید از امتیاز پنج هزاری Paytm برخوردار شوید.

Paytm شرکت ارائه‌دهنده سرویس‌های مالی و پرداخت‌های موبایلی است که بیش از 230 میلیون کاربر و 8 میلیون پذیرنده در کشور هند دارد و کانادا اولین کشور خارجی است که این سرویس وارد آن شده است. سخنگوی این شرکت گفته است که Paytm بیش از 50 میلیون دلار صرف توسعه و گسترش سرویسش در کانادا کرده است.

منبع: Mashable

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.