راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در همایش سالانه دفاتر استانی پرداخت الکترونیک سداد مطرح شد / رفع کمبود کارت‌خوان و رول در هفته‌های آینده

همایش سالانه دفاتر استانی پرداخت الکترونیک سداد در هتل ارم تهران برگزار شد. محمدحسین کاشی، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در این همایش از رفع کمبود دستگاه‌های کارت‌خوان و رول در هفته‌های آینده خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، این رویداد که به دلیل همه‌گیری کرونا دو سال برگزار نشده بود، یکشنبه و دوشنبه گذشته با حضور مدیران، کارشناسان و پشتیبانان برتر همه استان‌ها در دو روز متوالی برگزار شد. سداد هر سال و به‌منظور تعامل بیشتر با کارکنان استانی خود، آگاهی بی‌واسطه از دغدغه‌های آنها و انتقال آخرین استراتژی‌ها، اهداف و برنامه‌های سازمانی به ایشان اقدام به برگزاری این مراسم می‌کند.

در روز نخست این رویداد، محمدحسین کاشی مدیرعامل سداد از سیاست‌های کلی شرکت گفت و ضمن تأکید بر چابک‌تر شدن سازمان به‌منظور جلب بیشتر رضایت ذی‌نفعان و مشتریان، همکاران معاونت پشتیبانی را مهم‌ترین رکن این تحول خواند و تأکید کرد: «همه باید با تعامل مناسب با مشتریان از برند شرکت محافظت کنیم. کمبود دستگاه‌های کارت‌خوان و رول در هفته‌های آینده به طور کامل رفع می‌شود.»

میثم عسگری، رئیس هیئت‌مدیره سداد نیز در این مراسم ضمن شفاف‌سازی در خصوص برخی از موضوعات مربوط به سرمایه‌های انسانی بر بحث بازاریابی و توسعه بازار سداد تأکید کرد. او باتوجه‌به چالش‌های ناشی از تغییر نظام کارمزد در سال 1402 خواستار تعامل بیشتر دو حوزه پشتیبانی و کسب‌وکار شد.

مرتضی شکوری، معاون پشتیبانی سداد پس از خوشامدگویی به همکاران استانی با بیان این نکته که معاونت پشتیبانی با 1371 کارمند بزرگ‌ترین معاونت سداد است، گفت: «ما با کمک شما در 37 دفتر استانی و 1117 شهر، کار پشتیبانی از کارت‌خوان‌های با 10 برند در 37 مدل مختلف را انجام می‌دهیم.»

شکوری خاطرنشان کرد که هدف اصلی معاونت پشتیبانی سداد حفظ و ارتقای کیفی و کمی سطح پذیرندگان است.

در ادامه این مراسم، حمیدرضا تنومند، مدیر توسعه‌سازمانی سداد، آخرین برنامه‌های سرمایه انسانی شرکت را به اطلاع حاضران رساند و آرین مقبلی، مدیر هنری ری‌برندینگ سداد نیز در خصوص ری‌برندینگ و هدف سداد از این کار صحبت کرد.

در نوبت عصر این مراسم، ناصر طالانچی رئیس آمار و مستندات معاونت پشتیبانی در مورد نظام جدید کارانه پشتیبانان صحبت کرد و از تفاوت سطح سرویس سابق پذیرندگان با سطح سرویس جدید و عوامل مؤثر در سطح این سرویس گفت. او در این زمینه بیان کرد: «این تحول به‌منظور رفع نیازهای هر دسته از پذیرندگان و نیز همسو شدن با سیاست جدید افزایش رسوب حساب‌های بانک ملی، مطابقت با نظام جدید کارمزد و نیز تغییر رفتار دارندگان کارت به علت تورم در سال‌های اخیر رخ‌داده است.»

 سپس، سینا حیدری سرپرست کنترل و نظارت نکاتی را در مورد شیوه‌های جدید بازرسی ارائه کرد. بازدید از دفاتر استانی، بازدید میدانی از پذیرندگان، آموزش به کارکنان دفاتر برای رفع هرچه بیشتر مغایرت‌ها و اخذ گزارش‌های ادواری به همراه ویژگی‌های کلیدی هر کدام از این سرفصل‌ها، موضوع سخنان حیدری بود.

طبق این گزارش، روز اول این همایش با برنامه‌های هیجان‌انگیز گروه مدرسه اکسیژن به اتمام رسید، گروه اکسیژن با خلق فضاهایی که مبتنی بر حال خوب، یادگیری و مشارکت بود کوشید در قالب بازی، شیوه‌های اثرگذاری فردی و جمعی را به حاضرین نشان دهد.

روشنک روشنایی، مدیر زنجیره تأمین، سخنران آغازین روز دوم همایش سالانه دفاتر استانی سداد بود که پس آن از پژمان ماندعلی، مدیر مالی سداد، ارائه‌ای در خصوص تبصره‌های مالیاتی و نحوه صدور فاکتور اطلاعاتی را در اختیار حضار قرارداد.

در ادامه مراسم و پس از پنل پرسش‌وپاسخ و جلسات خصوصی نمایندگان هر استان با معاون پشتیبانی، حسام ندایی، مدیر ارشد تحلیل کسب‌وکار در خصوص وضعیت فعلی بازار صنعت پرداخت، جایگاه سداد و بانک ملی در این بازار و نظام جدید کارمزد صحبت کرد و اطلاعات جامعی در مورد جزئیات محاسبه و نحوه اختصاص اقلام تشویقی به پذیرندگان ارائه کرد.

در انتها، این رویداد دوروزه با برگزاری جلسات تعاملی دفاتر هر منطقه با مدیر آن منطقه به کار خود پایان داد.

منبع پرداخت الکترونیک سداد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.