راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محورهای دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند اعلام شد

دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی «تهران هوشمند» در روزهای نوزدهم و بیستم آذر ماه 97 در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز تهران هوشمند، این رویداد بین‌المللی که موضوع استراتژیک هوشمندسازی پایتخت را در دستور کار خود قرار داده است در دومین دوره برگزاری، شعار «تهران من، تهران هوشمند» را با رویکرد شهر زیست‌پذیر و افزایش مشارکت شهروندان سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

محورهای دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، عبارت‌اند از:

  1. نقشه راه شهر هوشمند: از ایده تا بلوغ
  2. الگوهای مشارکت ذی‌نفعان
  3. زیست‌بوم نوآوری در شهر هوشمند
  4. حکمروایی هوشمند و تحول دیجیتال
  5. پایداری و زیست پذیری
  6. هوشمندسازی شهری و نهادهای ملی

برپایی میزگردهای تخصصی با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند در تهران و دیگر مراکز بزرگ استانی کشور، کارگاه‌های ارایه محصول و معرفی خدمات با مشارکت حداکثری استارت‌آپ‌های برتر کشور در زمینه مدیریت شهری، نمایشگاه بزرگ جانبی با حضور شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در موضوعات مرتبط با رویداد تهران هوشمند خدمات و محصولی برای عرضه دارند از دیگر برنامه‌های دومین دوره همایش و نمایشگاه تهران هوشمند است.

در این همایش، زیرشاخه‌های حکمرانی هوشمند، جابه‌جایی هوشمند، محیط هوشمند، زندگی هوشمند، زیرساخت هوشمند و اقتصاد هوشمند مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار می‌گیرد.

علاقمندان برای حضور در دومین دوره همایش تهران هوشمند و شرکت در بخش نمایشگاهی می‌توانند با دبیرخانه اجرایی، تلفن‌های 66553828- 66553347 (021) در ارتباط باشند و یا با مراجعه به سایت smart.tehran.ir برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.