راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دور تازه اقدامات شاپرک در حوزه آموزش عمومی با پخش برنامه تلویزیونی «همین‌الان یهویی» آغاز شد

پخش برنامه تلویزیونی «همین‌الان یهویی» با موضوع آموزش استفاده امن و صحیح از ابزارهای پرداخت الکترونیک از شبکه دوم سیما آغاز شد. این برنامه به مدت 30 هفته جمعه‌ها ساعت 11 صبح پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شاپرک، گسترش استفاده از ابزارهای پرداخت الکترونیک در جامعه و ارتقای مستمر سهم ارزشی و تعدادی این ابزارها در مبادلات روزمره مردم، ضرورت افزایش سواد عمومی را در این حوزه بیش‌ازپیش آشکار کرده است. بر همین مبنا شرکت شاپرک که بر اساس ماموریت سازمانی تعریف‌شده، تقویت اعتماد عمومی به ابزارهای پرداخت الکترونیک را مسوولیت خود می‌داند، مجموعه‌ای از برنامه‌ها و اقدامات را در این راستا تدارک دیده است.

از جمله این برنامه‌ها، همکاری با سایر نهادها و دستگاه‌های مسوول در حوزه امنیت و همچنین فرهنگ عمومی است. بر همین اساس شرکت شاپرک حمایت و هدایت محتوایی برنامه تلویزیونی «همین‌الان یهویی» را که برنامه‌ای با محتوا و جهت‌گیری آموزش استفاده امن و صحیح از ابزارهای پرداخت و همچنین هشدار درباره شیوه‌های سواستفاده از این ابزارها است از مدت‌ها قبل آغاز کرده و اولین قسمت آن روز جمعه گذشته از شبکه دو سیما پخش شد.

برنامه «همین‌الان یهویی» برنامه‌ای با حال‌و‌هوای شاد است که می‌توان آن را محصول همکاری و هم‌فکری شاپرک، پلیس فتا، شبکه دو سیمای و هنرمندان کشورمان دانست و به دنبال ارتقای سطح سواد عمومی در حوزه پرداخت الکترونیک است.

«همین‌الان یهویی» به مدت 30 هفته جمعه‌ها ساعت 11 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

1 دیدگاه
  1. مرضیه جلالی ابیانه می‌گوید

    با سلام و احترام و تشکر از توجه به مقوله آموزش در حوزه پرداخت، با آگاهی از این امر که زمان پخش برنامه های آموزشی از سوی صدا و سیما تعیین می شود، به نظر می رسد ساعت 11 صبح روزهای تعطیل که عمده افراد تازه شروع به فعالیت روزانه و انجام کارهای معمول خویش می نمایند، آن هم به مدت 7/5 ماه که با ایام تعطیلات عید برخورد خواهد نمود، بیننده زیادی را پای گیرنده ملی نخواهد نشاند.
    این امر، کار دست اندرکاران این برنامه را برای جذب مخاطب مشکل خواهد نمود، مگر این که برنامه از چنان محبوبیتی برخوردار شود که افراد در برنامه روزهای تعطیل خویش، زمانی را به دیدن این برنامه تخصیص دهند.
    شاید ساخت یک مجموعه تلویزیونی با یک سناریو جذاب که همگام با روند داستان به آموزه های اینچنینی اختصاص می یابد، موثرتر باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.