راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جایزه جهانی مخابرات 2018 در بخش پول موبایلی به شرکت ماهیندرا کامویوا رسید

شرکت ماهیندرا کامویوا و گروه مخابراتی ایکونت وایرلس توانستند مشترکا جایزه جهانی مخابرات 2018 را در بخش «تسلط بر پول موبایلی» برای سرویس پرداخت پذیرندگان اکوکش دریافت کنند. این سرویس روی پلتفرم پول موبایلی Mobiquity Money کامویوا پیاده‌سازی شده است.

یک پذیرنده اکوکش، درواقع هر سازمان دولتی و غیردولتی است که برای کالاها و سرویس‌هایی که از طریق پلتفرم اکوکش به مشتریانشان ارائه می‌دهند، پول دریافت می‌کنند. Mobiquity Money هم برترین پلتفرم پول موبایلی دنیا است که در بیش از ۴۵ کشور عملیاتی شده و به بیش از ۱۰۰ میلیون مصرف‌کننده ، سرویس‌های مالی دیجیتال ارائه می‌دهد و سالانه بیش از ۵/۵ میلیارد تراکنش را پردازش می‌کند.

مجموعه جوایز جهانی مخابرات به شناسایی نوآوری شرکت‌هایی که در پیشبرد صنعت مخابرات نقش دارند می‌پردازد و امسال در ششمین دوره برگزاری‌اش، این جوایز در 14 دسته‌بندی مختلف ارائه شد و ماهیندرا کامویوا و ایکونت وایرلس توانستند جایزه بخش پول موبایلی را از آن خود کنند.

این دو شرکت به‌تازگی توانستند برای محصول اکوکش، جایزه پرداخت‌های نوظهور سال 2018 را در بخش بهترین برنامه پرداخت مشارکت مالی دریافت کنند.

شرکت هندی ماهیندرا کامویوا، شرکتی پیشرو در ارائه راهکارهای کیف پول موبایلی و نماینده آن در ایران شرکت رمیس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.