راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به افتتاح رسمی سایت تولید توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین

ماهنامه عصر تراکنش / سایت تولید سخت‌افزارهای بانکی و پرداخت شرکت توسن‌تکنو هفتم شهریورماه در شهرک صنعتی کاسپین قزوین به‌صورت رسمی افتتاح شد. در این مراسم عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین؛ داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی؛ علی پرزحمت، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قزوین و حمیدرضا خان‌پور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی این استان به همراه محمد مظاهری، مدیرعامل توسن‌تکنو و حمید همتی، قائم‌مقام این شرکت حضور داشتند.

شرکت توسن‌تکنو که در سال‌های گذشته تامین‌کننده سخت‌افزارهای بانکی با همکاری شرکت‌های معتبر خارجی بوده، در راستای سیاست‌های کلی کشور، به سمت‌وسوی تولید در داخل پیش رفته و تولید دستگاه‌های کارتخوان، خودپرداز / خوددریافت، سخت‌افزارهای حوزه بانکداری و پرداخت و نیز حوزه خرد و فروشگاهی را با رویکرد انتقال تکنولوژی در دستور کار خود قرار داده است.

سایت تولید این شرکت هرچند از اردیبهشت‌ماه سال جاری کار تولید را آغاز کرده و آماده بهره‌برداری رسمی بوده، اما به گفته محمد مظاهری، کمبود برخی قطعات، مشکلات تامین ارز و ترخیص قطعات در گمرک باعث شد که افتتاح رسمی آن تا این زمان طول بکشد. حمید همتی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت نیز برنامه‌ریزی این شرکت را تولید بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه کارتخوان و حدود 1000 تا ۱۵۰۰ دستگاه خودپرداز / خودریافت با توجه به نیاز بازار در سال برآورد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.