پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
قائممقام بانک ایران زمین: نگاه بانکداری دیجیتال، ارائه سرویس به درخواست مشتری است
قائممقام بانک ایران زمین، با اشاره به چشمانداز این بانک برای سال 1400 اظهار داشت: «ارائه سرویس به درخواست مشتری، استفاده از فناوری بهصورت یکپارچه در راستای بهبود تجربه مشتری رویکرد ما در بانکداری دیجیتال است.»
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، مجتبی شیروانی قائممقام بانک ایران زمین، بابیان این نکته که بهزودی توسعه شعب این بانک در راستای بانکداری دیجیتال در سراسر کشور انجام خواهد شد، گفت: «نگاه ما در بخش بانکداری دیجیتال، بانکداری بر پایه ارائه سرویس است؛ که درواقع این تفاوت اصلی با سیستم فعلی بانکداری است.»
او افزود: «در حقیقت در بانکداری دیجیتال ما بهجای ایجاد سرویس و ارائه به مشتری، بر روی پلتفرمهای بانک سرویسهای مدنظر مشتریان را ایجاد و در اختیار آنها قرار میدهیم.»
شیروانی با اشاره به اولین شعبه دیجیتال بانکی کشور که در مجتمع مگامال توسط بانک ایران زمین افتتاحشده است، گفت: «خطمشی جدید ما تا سال 1400 این است که به یک بانک پیشرو دیجیتال، در کشور تبدیل شویم.»
شیروانی با اشاره به یکپارچگی کانالهای ارائه خدمات در بانکداری دیجیتال افزود: «مشتریها در آینده از کانالهایی که در اختیاردارند مانند همراه بانک، سایت و غیره میتوانند نسبت به ثبت درخواست خود بدون مراجعه به شعبه اقدام کنند و پس از انجام کار، در صورت نیاز، جهت دریافت خدمت به شعبه مراجعه داشته باشند.»
قائممقام بانک ایران زمین، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بانکی در بستر شبکههای اجتماعی بهعنوان یکی از کانالهای بانکداری دیجیتال، گفت: «ما باید خدمت بانکی را درجایی ارائه کنیم که مشتری حضور دارد؛ بنابراین جا دارد راهکارها، قوانین و فرآیندهای ارائه خدمات بانکی بر بستر شبکههای اجتماعی توسط ارگانهای ذیربط دیده شود.»