راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ظهور پی‌پال به عنوان پنجمین شبکه پرداختی بزرگ دنیا

در روزهای اخیر پی‌پال از گستردگی همکاری خود با شرکت‌ها و شبکه‌های پرداخت خوشنود و راضی است؛ همکاری‌های جدید ای نشرکت شامل همکاری با 15 شبکه خرده فروشی، چهار شرکت تامین کننده نرم افزاری بازارهای متوسط و مهمتر از همه، همکاری با 2 شرکت از بزرگترین شرکت‌های سازنده دستگاه‌های پایانه فروش جهان است.

شاید موثرترین همکاری پی‌پال با شرکت وری‌فون باشد که عملا به تنهایی دسترسی به یک میلیون دستگاه پایانه فروش را به پی‌پال می‌دهد؛ یکی از مدیران شرکت وری‌فون می‌گوید از میان 200 خرده فروش برتر آمریکا 80 شرکت از تکنولوژي پایانه فروش وری فون استفاده می‌کنند و این همکاری به معنای اتصال پی‌پال به آنهاست.

دیوید تالچ، یکی از مدیران ارشد وری‌فون گفته است تمام این همکاری‌ها در حال شکل دهی پنجمین شبکه پرداختی در سطح بین المللی استو این شبکه از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دیگر رقبا برخوردار است. علاوه بر این همکاری وری‌فون و پی‌پال، بخشی از یک استراتژی بزرگتر است که هدفش گسترش تجربه پرداختی و تجربی وری‌فون است.

پی‌پال اعلام کرده است بیش از 110 میلیون کاربر فعال در 190 بازار بزرگ در سطح بین المللی را در حال حاضر تحت پوشش خود دارد و به آنها خدمات ارائه می‌کند. همچنین همکاری گسترده پی‌پال با شرکت‌های بزرگی همچون وری‌فون و اینجنیکو باعث شده تا این شبکه بیش از 40 میلیون پایانه فروش در سطح بین المللی را تحت پوشش خود داشته باشد. در سال 2011 مبلغ تراکنش‌های انجام شده‌ توسط پی‌پال به 110 بیلیون دلار رسید و این شرکت قصد دارد تا مبلغ تراکنش‌های موبایلی‌اش برای سال 2012 را به بیش از 7 بیلیون دلار برساند.

برای آشنایی با PayPal اینجا کلیک کنید.

منبع: pymnts

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.