راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اوراکل به دنبال تقویت خود در صنعت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

شرکت اوراکل در تلاش برای ورود به صنعت بازاریابی در دنیای شبکه‌های اجتماعی اخیرا شرکت ویرچو را خریداری کرده است.

شرکت ویرچو در زمینه طراحی و تولید راهکارهای مدیریت روابط اجتماعی فعالیت می‌کرد. به گزارش وب‌سایت computerworld، شرکت ویرچو به کسب‌وکارهای مشتری خود کمک می‌کند تا پیام‌ها و تبلیغات خود را در محیط شبکه‌های اجتماعی محبوبی مثل فیس بوک، پینترست، توئیتر، یوتیوب و گوگل پلاس نشر دهند. شرکت اوراکل قصد دارد خدمات عرضه شده از سوی ویرچو را با قابلیت‌های خود در زمینه مدیریت و تحلیل داده‌ها ترکیب کند. اوراکل ابراز امیدواری کرده است که این ترکیب باعث افزایش بینش و آگاهی مشتریان درخصوص تاثیر واقعی کمپین‌های تبلیغاتی در محیط شبکه‌های اجتماعی شود. بر اساس این گزارش شرکت ویرچو عمدتا در زمینه راه‌اندازی کمپین‌های تبليغاتی در محیط شبکه‌های اجتماعی و تحلیل نتایج آنها تخصص دارد. این راهکار‌ها به شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر اجازه می‌دهد تا با مشتریان خود وارد یک رابطه اجتماعی شخصی‌تر شوند. ویرچو این خدمات را به وسیله پلت فرمی به نام مدیریت روابط اجتماعی (SRM) انجام می‌دهد.

اوراکل انتظار دارد این قرارداد در سه ماه آینده نهایی شود. ظاهرا قرار است شرکت ویرچو تا آن زمان به صورت یک شرکت مستقل به کار خود ادامه دهد. این دو شرکت جزییات بیشتری را در مورد این معامله فاش نکرده‌اند. اما وب‌سایت TechCrunch که به انتشار اخبار مرتبط با فناوری‌های آی تی می‌پردازد، قیمت خرید ویرچو را ۳۰۰ میلیون دلار برآورد کرده است.

منبع: همکاران سیستم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.