راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

باسابقه‌ترین کارخانه مونتاژ و تولید سخت‌افزارهای بانکی ایران

ماهنامه عصر تراکنش / شهر صنعتی البرز در نزدیکی قزوین، جایی است که نخستین کارخانه مونتاژ و تولید سخت‌افزارهای بانکی کشور در آن واقع شده است. مدیریت این کارخانه که توسط معاونت پشتیبانی شرکت خدمات انفورماتیک در سال 1375 بنا نهاده شده، از سال 1389 به شرکت فرادیس البرز واگذار شده و تاکنون به فعالیت خود ادامه می‌دهد. ساختمان کارخانه هرچند پس از گذشت 22 سال تا حدودی قدیمی به نظر می‌رسد، اما حضور کارگران و مهندسان جوان در آن، نوید روزهای امیدبخشی را برای حوزه سخت‌افزارهای بانکی کشور می‌دهد.

شرکت فرادیس البرز طی سال‌های گذشته سعی کرده ظرفیت‌های خود را در حوزه‌های غیربانکی نیز نشان دهد و با پیشرفتی که در زمینه طراحی و سفارشی‌سازی سخت‌افزارها در کارخانه این شرکت حاصل شده، این مهم تا حد قابل ‌توجهی محقق شده است. طراحی کیوسک برای برگزاری انتخابات الکترونیک و همچنین برای پرداخت صدقه با همکاری کمیته امداد امام خمینی نمونه‌هایی از این دست هستند.

گزارش بازدید خبرنگاران راه پرداخت از این کارخانه را در مطلب «کارکشته تجهیزات بانکداری / گزارشی از کارخانه شرکت فرادیس البرز؛ باسابقه‌ترین کارخانه تولید سخت‌افزارهای بانکی در کشور» بخوانید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.