راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین جلد از مجموعه تک‌بوک رونمایی شد / کتاب فین‌تک را از فین‌تک شاپ بخرید

ماهنامه عصر تراکنش / در یک دورهمی صمیمانه و دوستانه با حضور تعداد محدودی از چهره‌های اکوسیستم فین‌تک ایران، کتاب فین‌تک رونمایی شد. این کتاب اولین جلد از چهارگانه تک‌بوک است که طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پیش از پایان سال 1397، سه جلد دیگر آن هم منتشر خواهد شد. کتاب فین‌تک یکی از جامع‌ترین کتاب‌هایی است که به زبان فارسی در زمینه فین‌تک منتشر شده است.

راه پرداخت در هشت سال گذشته دامنه فعالیت‌هایش را از پایگاه خبری به عرصه‌های دیگری توسعه داده و در همه آنها تلاش می‌کند به‌صورت تخصصی در زمینه تولید و توزیع محتوای مرتبط با فناوری‌های مالی ایران فعالیت کند. تا چند وقت دیگر چاپ دوم کتاب فین‌تک منتشر می‌شود. راه پرداخت با راه‌اندازی «فین‌تک شاپ» تلاش کرده است که کتاب‌ها و مستندات مفید در زمینه فناوری‌های مالی را عرضه کند.

فین‌تک شاپ فروشگاهی است که محصولات آموزشی راه پرداخت و البته دیگر تولیدکنندگان محتوا را عرضه می‌کند. علاقه‌مندان برای تهیه کتاب فین‌تک می‌توانند از فین‌تک شاپ اقدام کنند؛ همچنین برای پیش‌خرید و مشارکت در تولید این کتاب هم می‌توان از فین‌تک شاپ اقدام کرد. در فین‌تک شاپ دیگر محصولاتی چاپی و غیرچاپی راه پرداخت و دیگر تولیدکننده‌های مرتبط عرضه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.