راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

این تیم خستگی‌ناپذیر / نگاهی به استارت‌آپ پی‌پینگ

ماهنامه عصر تراکنش / در آخرین الکامپ، پی‌پینگ از سرویس فاکتور آنلاین رونمایی کرد. کلیدواژه‌ای که این سال‌ها بیش از همه بر پی‌پینگ سایه افکنده، فیلترینگ است؛ شاید در سال‌های آینده به این روزها نگاه کنیم و ببینیم که چه بر سر کسانی می‌آوردیم که در ایران فعالیت اقتصادی انجام می‌دادند.

بهترین عنوانی که برای این تیم می‌توان استفاده کرد، «این تیم خستگی‌ناپذیر» است. پی‌پینگ راهکاری جامع برای خدمات پرداخت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است. فین‌تک یا فناوری‌های مالی به کمک بانک‌ها آمده‌اند و خدمات مالی را در اختیار عموم مردم و صاحبان کسب‌وکار قرار داده‌اند.

مهم‌ترین خدمات نوین ارائه‌شده به‌وسیله استارت‌آپ‌های فین‌تک، در حوزه‌های دریافت و پرداخت پول، سرمایه‌گذاری، پرداخت قبوض و حتی اخذ وام‌ ارائه می‌شود. فین‌تک به ساده‌شدن بسیاری از فرایندهای پیچیده که کسب‌وکارها را برای دریافت پول، فروش آنلاین، مدیریت مالی و وصول مطالبات آزار می‌دهد، کمک کرده است.

دسترسی آسان و سریع تمام کاربران به خدمات مالی و پولی در بستر اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های تحت وب تحولی ارزشمند است. دریافت پول به شیوه سنتی همیشه با حاشیه‌ها و ریسک‌های فراوانی همراه بوده است؛ چه آن زمان که شما در گروه دوستان دنگ‌ها را جمع‌آوری می‌کنید و چه آنکه یک مرکز خیریه، قرض‌الحسنه خانگی، فروشگاه و حتی یک سازمان بزرگ پول را دریافت می‌کند. استارت‌آپ‌های فین‌تک با ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری، شکل موجود خدمات مالی و مدل‌های معمول مالی را تغییر داده‌ و ریسک دریافت و پرداخت وجه به روش‌های سنتی را به میزان درخور توجهی کاهش داده‌اند.

در استارت‌آپ پی‌پینگ برای انتقال وجه، نیازی به ‌اشتراک‌گذاری اطلاعات بانکی؛ اعم از شماره حساب، شماره کارت و شماره شبا نیست و از طریق سرویس‌ها و راهکارهای بانکی و مالی بدون اتلاف وقت، مطالبات، پرداخت‌های دوره‌ای و منظم، به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.