پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
تشریح مهمترین برنامههای در حال اجرا در بانک صادرات ایران
عضو هیئتمدیره بانک صادرات ایران مهمترین محورهای طرحها و برنامههای در دست اجرا در این بانک را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق استفاده از فناوریهای جدید اطلاعاتی در انجام فعالیتها، ارائه خدمات و محصولات نوین، تغییر رویکرد به عملکرد محوری، پایش مستمر نحوه خدمترسانی به مشتریان، کنترل هزینهها و توجه آموزش نیروی انسانی بر اساس استانداردهای بینالمللی را ازجمله برنامههای مهم در دست اقدام بانک صادرات ایران عنوان کرد و گفت: «در حال حاضر با توجه به اهمیت و نقش فناوری اطلاعات در انجام فعالیتها در بانک صادرات ایران، بخش عمده روشهای انجام کاربر مبنای استفاده از فناوریهای روز طراحی و تدوینشده و بهبود مستمر بسترهای بانکداری الکترونیک در بانک صادرات ایران با جدیت دنبال میشود.»
او گفت: «برنامهها و سیاستهای بانک صادرات ایران بهعنوان بزرگترین بانک خصوصی و تأثیرگذار در بازار سرمایه که دارای سهامداران بسیار زیادی است، با رویکرد سودآوری و حفظ منافع ذینفعان اجرایی میشوند و در این راستا در نظر داریم با ارائه محصولات و خدمات متنوع و نوین، مدیریت منضبط مصارف، منابع، نقدینگی و وصول مطالبات و تغییر رویکرد شعب از منابع محوری به عملکرد محوری، درآمدهای مشاع و غیر مشاع را افزایش داده و شرایط سودآوری را در آینده نزدیک تسریع کنیم.»
عضو هیئتمدیره بانک صادرات ایران افزود: «تبدیلشدن شعب بانک به سوپرمارکت خدمات فرابانکی و فرامالی، طراحی و ارائه محصولات مرتبط با مدیریت ثروت و بانکداری اختصاصی، شناسایی، تمرکز و ماندگار سازی مشتریان و تدوین راهبرد و برنامهریزی سالانه بازاریابی مؤثر، از دیگر برنامههای در دست اجرای بانک است که برافزایش درآمدهای کارمزدی بانک و ارائه متمرکز انواع خدمات بانکی و مالی استوار است.»
صدیق افزود: «این بانک با توجه به گستردگی شعب، ازلحاظ سرمایههای انسانی دارای اثرگذاری ویژهای در نظام بانکی است و این اثرگذاری حاصل بهرهمندی از نیروی انسانی توانمند است. ارائه بالاترین استانداردهای خدمات بانکی و بهترین راهحلها به مشتریان ازجمله رویکردهای بانک در بخش آموزش است و در این راستا توجه به پرورش و ارتقای توانمندی نیروی انسانی بهطورجدی در دستور کار بانک قرار دارد.»