راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونگی دریافت دستگاه کارتخوان جیبی شاپ

کارتخوان‌های جیبی شاپ، مناسب کسب‌وکارهای شخصی و خانگی در 3 مدل به بازار ارائه می‌شوند. شاپ برای اشخاصی که نیاز به دستگاهی کوچک، مقرون‌به‌صرفه و ضدضربه دارند، مدل D180 با بدنه فلزی را ارائه می‌کند که از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل شده و با اپلیکیشن اندروید و iOS، علاوه بر پرداخت، بسیاری از خدمات دیگر را نیز انجام می‌دهد.

همچنین شاپ دو مدل D200 را نیز به بازار ارائه کرده است که با سیم‌کارت و بدون نیاز به اپلیکیشن‌های موبایلی نیز خدمات پرداختی انجام می‌دهند. شاپ باور دارد با گسترش استفاده از این کارتخوان‌های جیبی، به رونق کسب‌وکارهای شخصی و خانگی در این شرایط اقتصادی کمک خواهد کرد. این دستگاه‌ها یک سال گارانتی داشته و در سراسر کشور دفاتر خدمات پس از فروش برای سرویس‌دهی به مشتریان آماده‌اند.

شاپی‌ها همراه با دستگاه خریداری‌شده که از لحظه اول مالک دائم آن هستند، یک بسته آموزشی برای استفاده آسان نیز دریافت خواهند کرد.

در ادامه مراحل و مدارک موردنیاز برای دریافت دستگاه کارتخوان جیبی شاپ آمده است.

 

مراحل دریافت دستگاه کارتخوان جیبی شاپ:

متقاضیان می‌توانند در سایت www.shopp.ir کارتخوان جیبی خود را به‌صورت آنلاین خریداری کنند و یا از طریق تماس با 54705000-021 سفارش خود را با کارشناسان فروش شرکت مطرح کنند.

پس از ارسال مدارک برای دریافت ترمینال از شاپرک، حداکثر پس از سه روز کاری، دستگاه کارت‌خوان با شماره‌حساب تعریف‌شده روی آن، به مشتری تحویل داده می‌شود.

 

مدارک موردنیاز برای دریافت دستگاه کارتخوان جیبی شاپ:

  • کپی مدارک شناسایی
  • اجاره‌نامه، سند مالکیت یا استشهادنامه
  • جواز کسب یا استشهادنامه
  • شماره شبا بانک دلخواه مشتری با تأییدیه بانک
9 دیدگاه
  1. حامد می‌گوید

    با سلام.
    اگر این دستگاه را بخرید دیگه قابل فروش یا پس دادن یا انتقال به شخص دیگر نیست (تنها وسیله خریدنی که قابل فروش نیست). لطفا هنگام خرید دقت کنید تا کلاهی که سر ما رفت سر شما نرود

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام قیمت خریدش چقدره

  2. عبدالخلیل ناروئی می‌گوید

    با سلام. من یک دستگاه از این مدل خریدم ولی با گذشت یکسال هنوز فعال سازی نشده. اون کسی هم که دستگاه را تحویل داده خبری ازش نیست. هیچ کس پاسخگو نیست. حتی کسی پیدا نمیشه برام فعالش کنه.

  3. ناشناس می‌گوید

    سلام دستگاه pax210 خریداری شده از شیراز پاساژ کاخ نور الانم قطع شده و هیچ گونه تعهدی از طرف پشتیبان یا مرکز خریدار شده نیس لطفا کسی پاسخ گو نیس

    1. محمد می‌گوید

      سوئیچش چیه روی صفحه اصلی دستگاه یا پایین رسید میزنه

      فن آوا کارت یا غیره

    2. عباس البوغبیش می‌گوید

      سلام دستگاه A920خریداری کردم الان نزدیک به یک هفته قطع شده کسی هم جوابگو نیست

  4. وحید می‌گوید

    سلام من از دستگاه d220 دارم میخوام شماره حساب که روی ان هست را عوض کنم چکار باید بکنم

    1. قادرپروار۰۹۱۱۶۱۹۴۰۷۰ می‌گوید

      من نمایندگی ام انجام میدم.مدارک میفرستید.تغییر حساب ومالکییت انجام میشه

  5. ناشناس می‌گوید

    ی دستگاه 920خریداری کردم الان دوماه قطع کردند وکسی هم جوابگو نیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.