راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استفاده تاپ از تکنولوژی VR برای جذب مخاطبان / نگاهی به حضور شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در الکامپ 97

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و نوآور در ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی کشور در محوطه باز بیست‌وچهارمین نمایشگاه الکامپ به همراه شرکت‌های زیرمجموعه و استارت‌‎آپ‌های خود و با شعار «تاپ؛ نخستین انتخاب» حضوری متفاوت و فعال دارد. این شرکت با غرفه‌ای بزرگ و نارنجی‌رنگ در محوطه باز نمایشگاه و دستگاه‌های VR خود، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

یکی از خاص‌ترین فعالیت‌های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در این دوره از نمایشگاه، استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) است که با استفاده از آن به معرفی خدمات اپلیکیشن پرداخت الکترونیک تاپ از جمله نحوه خرید بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما پرداخته است.

استفاده از این تکنولوژی برای شرکت‌های ایرانی جهت جذب مخاطب عام در راستای آشنایی با محصولات یک مجموعه، از نوآوری‌های این دوره از نمایشگاه الکامپ بود که توسط تعداد انگشت‌شماری شرکت در نمایشگاه مورد استفاده قرار گرفته بود و شاید بتوان تاپ را با توجه به موقعیت استراتژیکی که در مسیر رفت‌وآمد بازدیدکنندگان داشت، موفق‌ترین مورد برای جلب توجه بازدیدکنندگان توسط این تکنولوژی دانست.

تاپ به‌عنوان یکی از شرکت‌های PSP، در طول سال‌های گذشته و با مطرح شدن اهمیت استارت‌آپ‌ها تلاش کرده به نوبه خودش به شکل‌های مختلف از فعالیت استارت‌آپ‌های حوزه فین‌تک و غیرفین‌تک حمایت کند و به توسعه کسب‌وکار این واحدهای نوپا یاری رساند. در همین راستا، تاپ همزمان با معرفی محصولات خود در نمایشگاه الکامپ 97، تعدادی از استارت‌آپ‌های تحت حمایت خود را نیز با خود به همراه داشت تا مخاطبان با ارزش‌افزوده و فعالیت این کسب‌وکارهای نوپا آشنا شوند. کارت هدیه کادونا، نرم‌افزار پرداخت الکترونیکی تاپ، بیمه هوشمند پارس، صدور کارت بین‌المللی سیمرغ، فروشگاه اینترنتی کالا (Kala.ir)، اپلیکیشن درخواست سوخت پیدو، اپلیکیشن پرداخت الکترونیکی پیگیر، پرداخت نوین‌خودرو سی‌پی و نسل نوین اپراتور تلفن همراه با نام لوتوس‌تل از جمله استارت‌آپ‌هایی هستند که تاپ در الکامپ 97 به معرفی آنها می‌پردازد.

همچنین در غرفه این شرکت، بن‌های تخفیف ویژه خرید از فروشگاه اینترنتی Kala.ir در اختیار کاربران اپلیکیشن تاپ قرار می‌گیرد و به دارندگان کارت‌خوان‌های تاپ، خدمات بیمه‌ای نیز ارائه می‌شود؛ در واقع شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با شعار «با کارت‌خوان تاپ رایگان بیمه شوید» خدمات بیمه‌ای خود را در صورت تداوم و استمرار در جذب تراکنش، در اختیار تمامی پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌خوان قرار می‌دهد.

اما با وجود استارت‌آپ‌های مختلف شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، تمرکز اصلی این شرکت در نمایشگاه الکامپ روی معرفی اپلیکیشن پرداختی تاپ است. این اپلیکیشن که قابلیت نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس را دارد، امکان پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری، قابلیت پرداخت به موسسات خیریه، قابلیت خرید کالا و خدمات از فروشگاه‌ها با استفاده از کیوآرکد، پرداخت جریمه خودرو، خرید بسته‌های اینترنت، خرید طرح ترافیک و انتقال وجه به‌صورت کارت‌به‌کارت را داراست. همچنین از ابتدای اسفندماه 1396 اپلیکیشن تاپ، شرکتی را تحت عنوان «تابان آتی‌پرداز» تاسیس کرده که حمیدرضا محمدی مدیرعامل آن است.

از دیگر فعالیت‌های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در بیست‌وچهارمین نمایشگاه الکامپ، رونمایی از کمپین تبلیغاتی جدید با عنوان «تاپ از شنبه» است که در این جشنواره کاربران تاپ هر شنبه در یک قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند و پس از انجام قرعه‌کشی به‌صورت زنده که از طریق صداوسیما و با نظارت ناظر سازمان برگزار می‌شود، هر شنبه به هفت برنده جایزه‌ای به مبلغ ۱۰ میلیون تومان و به یک نفر ۳۰ میلیون تومان جایزه اهدا می‌شود.

همچنین امسال اپلیکیشن تاپ حامی جشن حافظ است که برای اولین‌بار مردم می‌توانند چهره محبوب تلویزیونی خود را از طریق این اپلیکیشن انتخاب کنند و گزینه انتخاب رای هم‌اکنون در اپلیکیشن فعال است.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان که نماینده دستگاه‌های کارت‌خوان شرکت‌های «بیتل» و «دمکو» است، مسئولیت بازاریابی و فروش این دستگاه‌ها را بر عهده دارد و این شرکت در غرفه خود در نمایشگاه الکامپ به معرفی آنها نیز پرداخته است. دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان شرکت تاپ از خدمات پشتیبانی در نقاط مختلف کشور بهره می‌برند و وجود ۴۸ نمایندگی تاپ در سراسر کشور و شرکت‌های کارگزاری در شهرهای مهم، امکان مراجعه پذیرندگان در نقاط مختلف کشور را امکان‌پذیر کرده است.

از جمله ابزارهای پذیرش شرکت تجارت الکترونیک پارسیان می‌توان به کارت‌خوان‌های فروشگاهی قابل‌حمل، سامانه IVR تاپ، سامانه پرداخت اینترنتی تاپ، سامانه یواس‌اس‌دی #۷۰۸* و اپلیکیشن پرداخت الکترونیکی تاپ اشاره کرد. این شرکت همچنین در حوزه صدور و پشتیبانی کارت‌های پرداخت نیز اقدام به ارائه کارت‌های خرید پارسیان، مگاکارت پارسیان، کارت‌های هدیه پارسیان و کارت‌های اعتباری پارسیان کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.