راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک ملی هند، سرویس پرداخت آنلاین خود را تقویت کرد

بانک ملی هندوستان(Bank of India) و شرکت Times of Money قراردادی به منظور سرویس دهی بهتر به هندی‌های مهاجر مقیم در انگلستان امضا کردند که طی آن حواله پول از انگلیس آسان تر صورت می پذیرد.

به گزارش از سایت Online Banking Industry News، طبق این قرارداد، شرکت Times o fMoney موظف است بانک ملی هند را به سرویس خود موسوم به Remittance in a Box مجهز کند.

Alok K Misra، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک ملی هند با اشاره به این که بانک متبوع وی توجه ویژه ای به هندی های مقیم خارج از کشور دارد، گفت: ایجاد یک راه سریع، امن و مقرون به صرفه برای ارسال پول به هند، دغدغه اصلی ما در خصوص هندی های مهاجر به شمار می رود.

وی افزود: با استفاده از این سرویس اکنون کاربران می توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز و در هفت روز هفته، به گونه ای مقرون به صرفه و با شیوه ای ایمن، به حواله پول به هند مبادرت ورزند.

Avijit Nanda مدیر عامل TimesofMoney نیز با اشاره به این که هند بزرگترین دریافت کننده پول در جهان است، اظهار داشت این رقم، بیش از ۵۸ میلیارد دلار برآورد شده است. بانک ها با استفاده از Remittance in a Box قادرند عملکرد سرویس های پرداخت آنلاین خود را بهبود بخشند.

منبع: شرکت ملی انفورماتیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.