راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک ملي هند، سرويس پرداخت آنلاين خود را تقويت کرد

بانک ملي هندوستان(Bank of India) و شرکت Times of Money قراردادي به منظور سرويس دهي بهتر به هندي‌هاي مهاجر مقيم در انگلستان امضا کردند که طي آن حواله پول از انگليس آسان تر صورت مي پذيرد.

به گزارش از سايت Online Banking Industry News، طبق اين قرارداد، شرکت Times o fMoney موظف است بانک ملي هند را به سرويس خود موسوم به Remittance in a Box مجهز کند.

Alok K Misra، رئيس هيئت مديره و مدير عامل بانک ملي هند با اشاره به اين که بانک متبوع وي توجه ويژه اي به هندي هاي مقيم خارج از کشور دارد، گفت: ايجاد يک راه سريع، امن و مقرون به صرفه براي ارسال پول به هند، دغدغه اصلي ما در خصوص هندي هاي مهاجر به شمار مي رود.

وي افزود: با استفاده از اين سرويس اکنون کاربران مي توانند در 24 ساعت شبانه روز و در هفت روز هفته، به گونه اي مقرون به صرفه و با شيوه اي ايمن، به حواله پول به هند مبادرت ورزند.

Avijit Nanda مدير عامل TimesofMoney نيز با اشاره به اين که هند بزرگترين دريافت کننده پول در جهان است، اظهار داشت اين رقم، بيش از 58 ميليارد دلار برآورد شده است. بانک ها با استفاده از Remittance in a Box قادرند عملکرد سرويس هاي پرداخت آنلاين خود را بهبود بخشند.

منبع: شرکت ملي انفورماتيک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.