راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک تجارت خدمات بانکداری الکترونیک خود را ارتقاء داد

بانک تجارت با راه اندازی سامانه‌های سخت افزاری و نرم افزاری جدید در سال گذشته، سطح کمی و کیفی خدمات بانکداری الکترونیک خود را ارتقاء داد.

به گزارش راه پرداخت از روابط عمومی بانک تجارت، این بانک در سال گذشته به منظور افزایش امنیت سرویسهای بانکداری الکترونیکی خود از جمله موبایل بانک تجارت، اینترنت بانک و تلفنبانک با راه اندازی سرویس اعلام لحظه‌ای تغییرات حساب برای مشتریان دارنده تجارت کارتی که از سرویس موبایل بانک تجارت بهره‌مند هستند امکان اطلاع از تغییرات حساب کارت خود از طریق دریافت پیامک فراهم کرد.

همچنین بانک تجارت در سال گذشته به منظور افزایش رفاه مشتریان، امکان چاپ رمز ابزارهای بانکداری الکترونیکی را در کلیه شعب خود فراهم کرد تا مشتریان بدون نیاز به مراجعه به شعبه خود بتوانند از هر شعبه‌ای از بانک تجارت، رمز سرویس‌های بانکداری الکترونیک را به صورت لحظه‌ای دریافت کنند.

با توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی تا پایان سال گذشته بیش از یک میلیون و ۴۳۶ هزار نفر از مشتریان از خدمات موبایل بانک تجارت و ۹۹۷ هزار نفر از مشتریان از سیستم تلفنبانک تجارت برای انجام خدمات بانکی مورد نیاز خود همچون انتقال وجه، پرداخت قبوض، دریافت مانده حساب، پیگیری قبوض، پیگیری انتقال وجه و… استفاده کرده‌اند. همچنین تعداد تجارت کارتهای صادر شده برای مشتریان این بانک به بیش از ۱۰ میلیون نفر و ۷۴۲ هزار نفر رسیده است.

این بانک در راستای توسعه خدمات بانکداری اینترنتی از طریق وب سایت خود به نشانی www. tejaratbank. ir با ارائه خدمات جدید از جمله ارائه سریع و آسان شماره شبای حساب مشتریان، ایجاد لینک «پایا» در این سامانه و امکان انتقال وجه بین بانکی با مبالغ کمتر از ۱۵۰ میلیون ریال را فراهم کرده است. در سال گذشته سقف انتقال وجه از طریق ساتنا در محیط اینترنت بانک تجارت از ۶۰ میلیون ریال به ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

در حال حاضر بانک تجارت با نصب ۲۵۰۲ دستگاه خود‌پرداز، ۱۷۰هزار دستگاه POS فروشگاهی، ۵۴۸۴ دستگاه پایانه شعب و ۷۷ شعبه الکترونیک ۲۴ ساعته در کشور امکان دسترسی آسان و فراگیر به خدمات الکترونیک را برای هموطنان در اقصی نقاط کشور فراهم آورده است.

بانک تجارت در سال گذشته در پنجمین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی، به عنوان بر‌ترین بانک ایران در توسعه سامانه‌های بانکداری الکترونیک انتخاب شد.

شایان ذکر است این بانک با هدف توسعه خدمات بانکداری الکترونیک سال ۹۱ را «سال تحول انفورماتیک» نامگذاری کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.